Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius

9.4 (4 atsiliepimai)

Apimtis
438 žodžiai (-ių)
Sritis
Turizmas
Formatas
PPTX failas (1.58 MB)
Tipas
Skaidrės

Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius 1 puslapis
Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius 2 puslapis
Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius 3 puslapis
Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius 4 puslapis
Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius 5 puslapis
Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Viešbučiai pagal paslaugų ir kokybės lygius

01
Viešbučių rūšys
Viešbutis - įmonė, teikianti laikino apgyvendinimo paslaugas. Turi ne mažesnį už nustatytą minimalų kambarių skaičių su įranga nakvynės, higienos, maitinimo ir poilsio poreikiams tenkinti.
Viešbučių skirstymas
Pagal gyvenamųjų vietų skaičių:
Pagal paslaugų kiekį:
• maži (mažiau kaip 100 vietų) 
• vidutiniai (100–500 vietų)
• dideli (daugiau kaip 500)
• svečių namai 
• moteliai, hosteliai
• viešbučiai su daugiau patogumų
Viešbučių klasifikacija
Paslaugų kokybė svarbi klientų lojalumui. Visi viešbučiai, moteliai, svečių namai turi atitikti klasifikavimo reikalavimus.
Viešbučių/apgyvendinimo paslaugų klasifikacija – apgyvendinimo paslaugų kokybės įvertinimas, siekiant informuoti ir sudaryti galimybes pasirinkti norimo lygio apgyvendinimo paslaugas.
Viešbučių/apgyvendinimo paslaugų klasifikacija – apgyvendinimo paslaugų kokybės įvertinimas, siekiant informuoti ir sudaryti galimybes pasirinkti norimo lygio apgyvendinimo paslaugas.
Vertinti gali tarptautinės, valstybinės ar vietos valdžios institucijos, turizmo komisijos, prekybos bendrovės, ...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 174 žodžiai iš 438 žodžių.


Panašūs darbai


Indijos menas

Menas Dabartinis – tai Ceilono, Afganistano, Pakistano, Kašmyro ir Nepalo menas bei jo veikiamas Pietryčių Azijos menas. Indijos meno pagrindą sudaro induizmo ir budizmo religija, pa...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
mokomosios praktikos ataskaita

TURINYS Psl. Įvadas 3 1. Įmonės ir jos prekių (paslaugų) charakteristika 4-5 2. Marketingo aplinkos analizė 6 2.1. Mikroaplinkos analizė 6-7 2.2. Makroaplinkos analizė 8 3. Tyrimo o...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
VIEŠBUČIO „VAIDILA“ INFORMACINĖS SISTEMOS IR VEIKLOS ANALIZĖ

TURINYS Įvadas 4 1. Bendra „Vaidila“ viešbučio charakteristika………………………..5 2. Informacinių sistemų naudojimas „Vaidila“ viešbutyje…………………..8 3. V...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
europos sajungos pletros kultura

TURINYS Įvadas 3 1. Svarbiausi kriterijai naujoms narėms stojant į ES. 4 2. „Europos“ žodžio reikšmė ES pavadinime 6 3. ES šalių vaidmuo ES ir jos plėtroje 7 4. Trys „naujokė...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
praktika viešbutyje

TURINYS ĮVADAS 3 1. BENDRA ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA 5 2. ĮMONĖS VEIKLOS RŪŠYS, JOS SIŪLOMOS PASLAUGOS 5 3. ĮMONĖS VALDYMO STRUKTŪRA, PADALINIAI IR JŲ FUNKCIJOS 6 4. ĮMONĖS DARBUOT...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą