Įvadas
Temos aktualumas. Kuriant Lietuvos turizmo įvaizdį, būtina parodyti šalies išskirtinumą ir patrauklumą, išryškinti būdingiausius šalies savitumo akcentus. Turizmo įvaizdis, kurį Lietuvai reikia sukurti – tai naujai atgimusi ir sparčiai modernėjanti Europos šalis su turtingu istoriniu ir kultūriniu paveldu, architektūros įvairove, išsaugota švaria gamta, gausybe ežerų ir unikaliu Neringos pajūriu bei draugiškais ir svetingais žmonėmis. Toks įvaizdis bus kuriamas visomis vykdomomis rinkodaros priemonėmis.
Darbo tikslas – įvertinti turizmo perspektyvas Lietuvoje
Darbo uždaviniai:
1. apibūdinti turizmą literatūriniu aspektu
2. apibūdinti turizmo perspektyvas Lietuvoje
3. išanalizuoti poilsinį turizmą Aukštaitijos nacionaliniam parke
1. POILSINIS TURIZMAS LITERATŪRINIU ASPEKTU
Sparčiai auganti šalies ekonomika, didėjanti turizmo paslaugų įvairovė ir apimtys, gerėjanti paslaugų kokybė, didesnis dėmesys turizmo rinkodarai sudaro geras sąlygas ir vietinio, ir atvykstamojo turizmo plėtrai. Šiuo metu Lietuvos turizmas yra labiau regioninio pobūdžio: pagrindinės turizmo rinkos yra kaimyninės šalys, atvykstamojo turizmo apimtis labiausiai įtakoja regiono šalių ekonomikos augimas bei tarpusavio politiniai santykiai. Iš kitos pusės, spartėjant integraciniams procesams, plečiantis turizmo rinkodarai, plečiasi ir Lietuvos turizmo geografija.
Pagrindinės turizmo rinkodaros priemonių kryptys yra:
1. dalyvavimas tarptautinėse, regioninėse bei vietinėse turizmo parodose;
2. turistinės informacinės literatūros leidyba;
3. kitų rinkodaros projektų vykdymas.
Turizmo rinkodaros priemonių poveikiui atskiroms rinkoms didelės įtakos turi sistemingas ir kompleksiškas darbas tose rinkose, todėl rinkodaros priemonių efektyvumą reikėtų vertinti kompleksiškai, atsižvelgiant į galutinį rezultatą – atvykusių turistų skaičių. Atskirų priemonių efektyvumą įvertinti gana sudėtinga, nes įvykdytų priemonių rezultatai kartais pasireiškia tik po metų ar dar vėliau. Kadangi turizmo rinkodaros tikslas – didinti turistų srautus į Lietuvą, pagrindiniai turizmo rinkodaros priemonių efektyvumo atskirose rinkose rodikliai – užsienio lankytojų skaičiaus pagal pilietybę bei užsienio svečių skaičiaus Lietuvos apgyvendinimo įmonėse dinamika.
Kasmet auga turizmo paslaugų pasiūla – plečiasi apgyvendinimo sektorius, poilsio ir pramogų galimybės, daugėja kaimo turizmo paslaugų, populiarėja kultūrinis pažintinis turizmas, aktyvėja kurortinis bei dalykinis turizmas, geras perspektyvas turi ir ekoturizmas bei jūrinis turizmas. Gerėjant šalies ekonominei situacijai, intensyvėja ir vietinis turizmas.
LIETUVOS RESPUBLIKOS KURORTŲ KONCEPCIJA Gyventojų sveikata yra didžiausia visuomenės socialinė ir ekonominė vertybė. Tai ne tik ligų ir fizinių defektų nebuvimas, tai - fizinė, dvasinė bei socialinė žmonių gerovė. Sveikatos potencialą ir jo palaikymo sąlygas lemia ekonominės sistemos stabilumas, visuomenės socialinio saugumo ir švietimo garantijos, prieinama ir tinkama sveikatos priežiūra, darbo, gyvenamosios ir gamtinės aplinkos kokybė, gyventojų pastangos ugdyti sveikatą. Gera visuomenės sveikata yra viena iš svarbiausių valstybės saugumo ir klestėjimo prielaidų.
Lietuvos kurortai – išskirtinės reikšmės Lietuvos Respublikos teritoriniai vienetai, teikiantys rekreacines paslaugas žmonių sveikatos atstatymui bei poilsiui ir turintys aukštą pridedamąją vertę, formuojantys šalies įvaizdį.<...
Įvadas Temos aktualumas. Kuriant Lietuvos turizmo įvaizdį, būtina parodyti šalies išskirtinumą ir patrauklumą, išryškinti būdingiausius šalies savitumo akcentus. Turizmo įvaizdis, kurį Lietuvai reikia sukurti – tai naujai atgimusi ir sparčiai modernėjanti...
·ĮVADAS Kelionės – neatsiejama žmogaus gyvenimo dalis. Ir nesvarbu ar keliaujame į kitą miestą, ar į netoliese esančią vietą, o gal keliaujame į tolimas, paslaptingas vietas ar šalis, mes keliaudami išmokstame, pamatome ką nors naujo. Todėl žmonėms ir patinka keliauti, nes kel...
·Apie viešbutį „Radisson Hotel Kaunas“ yra įsikūręs puikioje vietoje, pačioje miesto širdyje įsikūręs džiugina svečius savo vieta miesto centre ir atnaujintais kambariais, kuriuose puikiai dera verslas ir malonumai. Viešbutis yra didžiausias Kauno mieste, jame yra įrengti skan...
·SVEIKATINIMO TURIZMO ANALIZĖ Sveikatinimo turizmas tai turizmo rūšis, kai pagrindinis tikslas yra žmonių keliavimas į kitą šalį ar šalies viduje, siekiant padidinti holistiniu požiūriu subalansuotą fizinį, dvasinį ir socialinį sveikatos potencialą, gaunant sveikat...
· 01 Viešbučių rūšys Viešbutis - įmonė, teikianti laikino apgyvendinimo paslaugas. Turi ne mažesnį už nustatytą minimalų kambarių skaičių su įranga nakvynės, higienos, maitinimo ir poilsio poreikiams tenkinti. Viešbučių skirstymas Pagal gyvenamųjų vietų skaičių:...
·