Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Žaidimo „FLeshless“ kūrimas

9.5 (1 atsiliepimai)

Apimtis
1,393 žodžiai (-ių)
Formatas
DOCX failas (971.58 KB)
Tipas
Referatai

Žaidimo „FLeshless“ kūrimas 1 puslapis
Žaidimo „FLeshless“ kūrimas 2 puslapis
Žaidimo „FLeshless“ kūrimas 3 puslapis
Žaidimo „FLeshless“ kūrimas 4 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

 Žaidimo „FLeshless“ kūrimas


Video žaidimų kūrimas yra viena didžiausių pramogų industrija. Šiame straipsnyje palyginsime žaidimų žanrus bei programinę įrangą naudojamą žaidimų kūrime, apžvelgsime kaip buvo sukurtas žaidimas „Fleshless“.


Pagrindiniai žodžiai: žaidimų kūrimas, žaidimų žanrai, žaidimų varikliai.


ĮVADAS


Istoriškai video žaidimai buvo siekiami su vaikų ir paauglių pramogomis, tačiau industrija sparčiai plėtėsi apimdama vis didesnę demografinę grupę, dabar paskaičiuota, kad maždaug kas ketvirtas pasaulio gyventojas bent kartą per metus žaidė video žaidimus. Tai milžiniška industrija sugeneruojanti didesnę apyvartą nei filmų ir muzikos industrija kartu. Šiais laikais bet kas turintis prieigą prie kompiuterio gali kurti video žaidimus.


Straipsnio objektas: Žaidimo „Fleshless“ kūrimas.


Straipsnio tikslas: Išnagrinėti kaip yra kuriami video žaidimai, apžvelgti programinę įrangą.


Uždaviniai:




  1. Atskleisti žaidimų žanrų įvairovę.




  2. Palyginti žaidimų kūrimo programinę įrangą.




  3. Apžvelgti žaidimo kūrimo eigą.




Žaidimų kūrimas ir žanrai


Video žaidimų kūrimas yra sudėtingas ir įdomus procesas, kuris reikalauja daug įgūdžių – nuo programavimo ir grafinio dizaino iki scenarijaus ir mechanikos, dažniausiai žaidimus kuria studijos kur kūrėjai turi skirtingus uždavinius pagal savo specialybę, tačiau įmanoma ir vienam kūrėjui sukurti visą žaidimą.


Yra daug skirtingų žaidimų žanrų, kiekvienas turi unikalų stilių ir mechanikas. Kai kurie populiariausi žanrai apima veiksmą, nuotykius, vaidmenų žaidimus, simuliacijas, sporto, galvosūkius ir strategijos žaidimus. Kiekvienoje kategorijoje yra daugybė sub-žanrų ir variacijų, suteikiant žaidimų kūrėjams daug kūrybiškumo laisvės eksperimentuoti ir inovuoti. Didelė konkurencija žaidimų rinkoje lėmė tai kad dabartinius žaidimus priskirti vienam žanrui kartais yra sudėtinga, nes beveik visi populiarus žaidimai turi keleto žanrų charakteristikų.


Žaidimų kūrime tenka naudoti įvairius programinės įrangos įrankius ir platformas. Daugelis žaidimų kūrėjų naudoja žaidimų variklius, tokius kaip Godot ar Unity, kad sukurtų savo žaidimų branduolį. Šie varikliai suteikia daug funkcijų ir įrankių, įskaitant grafinį vaizdą, fizikos simuliacijas ir skriptavimo kalbas, kurios leidžia kūrėjams suteikti savo žaidimams gyvybę.


Kiti svarbūs programinės įrangos įrankiai, naudojami žaidimų kūrimui, yra 3D modeliavimo ir animacijos programinės įrangos, tokios kaip Maya ar Blender, kurios leidžia kūrėjams sukurti vizualinius elementus, sudarančius jų žaidimus. Vis dar populiarūs 2D žaidimai, jiems kurti pasitelkiamos tokios programos kaip Photoshop ar Gimp. Garsas taip pat yra labai svarbus. Industrijoje naudojami tokie įrankiai kaip Pro Tools ar Logic Pro skirti sukurti muziką ir garsų efektus, kurie suteikia ž...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 500 žodžiai iš 1393 žodžių.


Panašūs darbai


Informacinių sistemų reikalavimų analizė ir specifikacija
Informacinių sistemų reikalavimų analizė ir specifikacija

  1 V1. Sistemos paskirtis 1.1 V1a. Analizuojama veikla ir/ar projekto priežastys Logistikos įmonė "X" nori sukurti vilkikų valdymo sistemą. Ši įmonė vykdo krovinių pervežimo paslaugas 3 metus. Daugėjant transporto priemonių skaičiui, įmonei atsirado poreikis turėtu sistemą,...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Sisteminis blokas (skaidrės)
Sisteminis blokas (skaidrės)

Sisteminis Blokas Procesorius - loginis įtaisas, apdirbantis duomenų srautą. Procesoriaus sąvoka yra bendrinė, reiškianti gana abstrakčią informacinių sistemų rūšį. Atliekančią manipuliacijas su duomenimis, tačiau dažniau naudojama, kalbant apie skaičiavimams skirtus procesori...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Elektroninės paslaugos Lietuvoje
Elektroninės paslaugos Lietuvoje

    ĮVADAS vis labiau tampa žmonių kasdienė veikla. Šiuolaikiniame pasaulyje didžiąją laiko dalį užima naujosios technologijos bei internetas. Žmogus sunkiai išsivaizduoja savo kasdienybę be lengvai prieinamos informacijos kuri palengvina žmogaus kasdienybę, nes yra greita ir l...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Saugaus darbo virtualiojoje erdvėje principai, pavojai
Saugaus darbo virtualiojoje erdvėje principai, pavojai

ir problemos Įvadas į virtualią erdvę Virtuali erdvė reiškia skaitmeninę aplinką, kurioje vartotojai bendrauja. Tačiau, norint užtikrinti saugią darbo praktiką, reikia spręsti ir pavojus bei iššūkius. Tai suteikia daug privalumų, tokių kaip didesnis bendradarbiavimas ir lank...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Žaidimo „FLeshless“ kūrimas
Žaidimo „FLeshless“ kūrimas

  Video žaidimų kūrimas yra viena didžiausių pramogų industrija. Šiame straipsnyje palyginsime žaidimų žanrus bei programinę įrangą naudojamą žaidimų kūrime, apžvelgsime kaip buvo sukurtas žaidimas „Fleshless“. Pagrindiniai žodžiai: žaidimų kūrimas, žaidimų žanrai,...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Kompiuteirnės regos (vaizdų atpažinimo) algoritmų tyrimas
Kompiuteirnės regos (vaizdų atpažinimo) algoritmų tyrimas

  Siekiant padidinti darbų efektyvumą bei automatizuoti darbus, kuriuos žmogus atlieka savo regos pagalba, ir kuri sudaro didžiąją dalį gaunamos informacijos, yra reikalingi automatiniame vaizdų atpažinime taikomi kompiuterinės regos algoritmai. Kompiuterinė rega – tai kompiuterių pa...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Saugaus darbo virtualiojoje erdvėje principai, pavojai ir problemos (skaidrės)
Saugaus darbo virtualiojoje erdvėje principai, pavojai ir problemos (skaidrės)

Saugaus darbo virtualiojoje erdvėje principai, pavojai ir problemos Įvadas Kompiuteris yra neatsiejama gyvenimo dalis. Prie jo tenka praleisti labai daug laiko- dirbant arba žaidžiant. Todėl nusprendžiau iškelti principus, pavojus ir problemas, kurios susikuria būnant prie kompiuterio. Ko...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
OBJECTORY METODAS
OBJECTORY METODAS

VILNIAUS KOLEGIJA ELEKTRONIKOS IR INFORMATIKOS FAKULTETAS INTEGRUOTOS VERSLO VALDYMO SISTEMOS 65307T105 IS 06A STUDENTĖ 2008 11 29 DĖSTYTOJ I. VOROBJOVA 2008 11 29 2008 Turinys 1. Įvadas 2 2. Objectory apžvalga 3 2.1 Metodo privalumai ir trūkumai 4 2.2 Fazės...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Autorių teisės ir programinė įranga (skaidrės)
Autorių teisės ir programinė įranga (skaidrės)

AUTORIŲ TEISĖS IR PROGRAMINĖ ĮRANGA   TURINYS KAS YRA AUTORIUS? AUTORIŲ TEISIŲ APSAUGOS ŽENKLAS LIETUVOS RESPUBLIKOS AUTORIŲ TEISIŲ IR GRETUTINIŲ TEISIŲ APSAUGOS ĮSTATYMAS KOMPIUTERIO PROGRAMINĖ ĮRANGA KAS YRA LICENCIJA? KAS YRA FREEWARE? KAS YRA SHAREWARE? KAS YRA O...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą