Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės

9.9 (2 atsiliepimai)

Apimtis
364 žodžiai (-ių)
Sritis
Pedagogika
Formatas
PPTX failas (698.4 KB)
Tipas
Skaidrės

Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės 1 puslapis
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės 2 puslapis
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės 3 puslapis
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės 4 puslapis
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės 5 puslapis
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.


Virtualiosios mokymosi aplinkos/įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės

Turinys:
• Paskirtis;
• Sąsajos su ugdymo programa;
• Naudojimo prieinamumas;
• Integravimas į mokymo procesą;
• Literatūros šaltiniai
etest.lt
Paskirtis:
• Palengvinti mokytojų (dėstytojų) darbą;
• Pagerinti mokymosi kokybę;
• Paskatinti informacinių technologijų naudojimą švietimo sistemoje;
• Sudominti mokinius (studentus) dėstomu dalyku naudojantis
šiuolaikinėmis technologijomis.
Sąsajos su ugdymo programa:
Kiekvienas mokytojas (dėstytojas) naudodamasis šia sistema gali savarankiškai kurti savo mokomojo dalyko testus mokinių (studentų) žinioms tikrinti.
Naudojimo prieinamumas:
Kaina vienai mokyklai (švietimo įstaigai) vieneriems metams - 350 Eur. Kiekvienas užsiregistravęs mokytojas (dėstytojas) gali naudotis parengtų Testų Banku, juos keisti ar adaptuoti atsižvelgdamas į savo poreikius. Lengva, greita, saugu ir patogu naudotis, sistemos nereikia diegti ir konfigūruoti.
Integravimas į mokymo procesą:
Plačiai naudojama mokyklose.
Fonetti
Paskirtis:
• Tobulinti skaitymo sugebėjimus;
• Padėti vaikam (arba ir suaugusiems) taikant praktines užduotis garsiai skaitant;
• Sukurta norint paskatinti šiuolaikinį jaunimą naudotis informacinėmis technologijomis ne tik žaidimo, bet ir ugdymo tikslais.
Sąsajos su ugdymo programa:
Nors ši internetinė platforma yra naudojama savarankiškam ugdymuisi, pasirinktinai kiekvienam pagal poreikį, kai kuriose pradinio mokymosi įstaigose ši programa jau naudojama siekiant vaikus išmokyti savarankiškumo ir išsirinkti norimą knygą pagal savo skaitymo galimybes.
Naudojimo prieinamumas:
Naudotis gali visi norintys už...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 239 žodžiai iš 364 žodžių.


Panašūs darbai


Interaktyvi lenta
Interaktyvi lenta

yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokytojo ir mokinio interakcijos analizė
Mokytojo ir mokinio interakcijos analizė

  Ekonomikos pamoka stebėta vienoje iš vidurinių mokyklų 9 klasėje, kurioje mokosi 9 mokiniai, iš kurių 5 – mergaitės, 4 - berniukai. Pastebėjau, kad keletas mokinių yra labai aktyvūs, mėgsta pasireikšti, jiems patinka mokomasis dalykas ir labai noriai atsakinėja į užduotus kla...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė

  Įvadas Tema ir jos aktualumas. Neginčijamai, visų mokyklų ir švietimo sistemos tikslas yra ugdymas kūrybingos, iniciatyvios ir atsakingos asmenybės. Šis siekis būtų patenkinamas kiekvieno tėvo, kuris patiki savo vaiką mokyklose. Atrodo tai galėtų būti pasiekta, tačiau daugelio...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokytojų bendradarbiavimas
Mokytojų bendradarbiavimas

  Įvadas Temos aktualumas. Mokykloje mokiniai praleidžia didžiąją dienos dalį, todėl natūralu, kad joje mokiniai ne tik įgyja žinių, bet ir mokosi bendrauti, formuoja pasaulėžiūrą ir vertybes. Kad į mokyklą vaikai eitų noriai ir joje leistų laiką prasmingai atsakingi ir tėvai...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje
Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje

MOKYKLŲ SAVARANKIŠKUMAS IR UGDYMO KOKYBĖ LIETUVOJE Ekonomikos globalizacija skatina pasikeitimus ne tik socialinio gyvenimo srityse, bet ir švietime. Viena iš globalaus švietimo tendencijų apraiškų – švietimo standartizacija. • . Įdiegiami vis nauji švietimo standartai, rod...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Struktūruotas ugdymas ir jo galimybės
Struktūruotas ugdymas ir jo galimybės

STRUKTŪRUOTAS UGDYMAS IR JO GALIMYBĖS   Struktūruotas ugdymas yra kryptingas, planingas ir nuoseklus mokymo ir mokymosi procesas. Jis užtikrina, kad mokiniai pasiektų norimus rezultatus, gautų reikiamą informaciją ir įgūdžius, kad būtų pasiruošę tolimesniam mokymuisi arba prof...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Emocinė šeimos funkcija
Emocinė šeimos funkcija

  EMOCINĖ ŠEIMOS FUNKCIJA 1. Emocinis palaikymas – gebėjimas teikti vienas kitam emocinę paramą, supratimą ir užuojautą. 2. Komunikacija – atviras ir nuoširdus bendravimas, leidžiantis dalintis jausmais ir mintimis. 3. Saugumo jausmas – šeimos narių gebėjimas jaustis saugiai...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socialinis nerimas mokykloje: kaip atpažinti ir padėti?
Socialinis nerimas mokykloje: kaip atpažinti ir padėti?

ĮVADAS Vis daugiau ir daugiau žmonių nebijo kalbėti ne tik apie savo fizinę būklę, tačiau ir psichologinę, kuriai kartais teikiama net daugiau svarbos, nes nuo jos priklauso ir visapusiška žmogaus būklė. Tad neretai galime išgirsti į paviršių iš...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Pradinių klasių mokinių pusiausvyros ugdymas naudojant tradicinius žaidimus
Pradinių klasių mokinių pusiausvyros ugdymas naudojant tradicinius žaidimus

(Improving the balance movement of lower - grade students through the modification of engklek traditional game) Impact factor 4.666   Santrauka Pusiausvyra – tai sugebėjimas išlaikyti stabilią statinę kūno padėtį arba išlaikyti reikiamą kūno padėtį atliekant įvairius judesius a...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Ugdymo institucijų pertvarka atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą
Ugdymo institucijų pertvarka atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą

    Įvadas. Ugdymo institucijų pertvarka yra reikšminga užduotis, formuojantis prie besikeičiančio pasaulio ir atitikti naujosios kartos poreikius bei iššūkius. Ši pertvarka atliekama siekiant ugdymo sistemą padaryti lanksčia, atvira naujovėms bei tob...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Savaitės vaikų sveikatinimo planas
Savaitės vaikų sveikatinimo planas

  VAIKŲ PSICHINĖS SVEIKATOS STIPRINIMO SAVAITĖS VEIKLOS PLANAS Ugdomosios veiklos pavadinimas: ,,Aš jaučiu ir užjaučiu‘‘ 4-5metų. Ugdymo uždaviniai: Vaikai gebės geriau suprasti ir pastebėti savo bei kitų emocijas. Vaikai atras naujų nusiraminimo bei atsipalaidavimo b...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Dailės ir technologijų pamokos išplėstinis planas
Dailės ir technologijų pamokos išplėstinis planas

VERSLO FAKULTETAS PEDAGOGIKOS KATEDRA Studijų programa: PRADINIO UGDYMO PEDAGOGIKA   DAILĖS IR TECHNOLOGIJŲ PAMOKOS IŠPLĖSTINIS PLANAS Savarankiškas Dailės ir technologijų ugdymo dalyko darbas             Klasė. 2c klasė Pamokos tema: PAVASARINĖ PUOKŠT...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokyklinių renginių planų idėjos
Mokyklinių renginių planų idėjos

 1. RENGINYS: • Renginio tema (pavadinimas) „Šv. Kalėdų belaukiant“ • Idėja (prasmingumas, aktualumas) Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį d...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Linksmosios vaikų velykėlės - scenarijus
Linksmosios vaikų velykėlės - scenarijus

LINKSMOSIOS VAIKŲ VELYKĖLĖS-SCENARIJUS Salėje sėdi Velykė su dideliu krepšiu,pilnu margučių,vis apsidairo,lyg kažko laukdama: -Sveiki visi susirinkę,ar žinote kokia proga jus šiandien čia pakviečiau?(Vaikai atsako).Taip taip,ogi savaitė po Velykų praėjo ir prasidėjo vaikų Velyk...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokytojo vaidmuo ir ugdymo(si) aplinka XXI amžiuje
Mokytojo vaidmuo ir ugdymo(si) aplinka XXI amžiuje

1. Esė 1.1 Iki šiol mokytojų vaidmuo švietimo sistemoje buvo esminis ir plačiai žinomas. Tačiau XXI amžius, pasižymintis nuolatiniais pokyčiais ir technologijų plėtra, atnešė naujus iššūkius ir galimybes mokytojams. Šis tekstas apžvelgia XXI amžiaus mokytojo vaidmenį, jo svar...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės

Virtualiosios mokymosi aplinkos/įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės Turinys: • Paskirtis; • Sąsajos su ugdymo programa; • Naudojimo prieinamumas; • Integravimas į mokymo procesą; • Literatūros šaltiniai etest.lt Paskirtis: • Pale...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Pasakojimo pagal objektą situacijoje Lietuvoje gyvenančius paukščius organizavimas
Pasakojimo pagal objektą situacijoje Lietuvoje gyvenančius paukščius organizavimas

Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Vaikų ekonominio raštingumo mokymas priešmokyklinėje grupėje
Vaikų ekonominio raštingumo mokymas priešmokyklinėje grupėje

Gyvenant rinkos ekonomikos laikotarpiu būtina šviesti visuomenę ir teikti žinių, susijusių su ekonominiu raštingumu, kadangi asmeninio biudžeto ir finansų planavimas, rinkos kainų išmanymas, gebėjimas prisitaikyti prie kintančių situacijų prisideda prie kokybiškesnių ir saugesnių...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą