Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė

9.6 (3 atsiliepimai)

Apimtis
4,030 žodžiai (-ių)
Sritis
Marketingas
Formatas
DOCX failas (531.09 KB)
Tipas
Analizės

UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė 1 puslapis
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė 2 puslapis
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė 3 puslapis
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė 4 puslapis
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė 5 puslapis
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.


ĮVADAS 3
1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4
1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4
1.2. Asortimento ypatybės 4
1.3. Kainodaros reikšmė 5
1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6
1.5. Rėmimo įvertinimas 6
2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ 8
2.1. UAB “ GV Group” charakteristika 8
2.2. UAB “GV Group” prekių asortimento apžvalga 8
2.3. Įmonės UAB “GV Group” kainodara 10
2.4. Prekių paskirstymo ir pardavimų organizavimas 11
2.5. UAB “GV Group” rėmimo priemonių apžvalga 12
IŠVADOS 15
LITERATŪRA 16
PRIEDAI 17

ĮVADAS


Pasaulis ir vartotojų poreikiai sparčiai keičiasi, todėl kiekvieno verslo įmonėms tampa vis sunkiau išsilaikyti bei įsitvirtinti rinkoje. Konkurencija nuolatos auga, vartotojai turi galimybę įsigyti prekes ir paslaugas iš labai plataus asortimento, todėl vis svarbiau yra išsiskirti, keistis, tobulėti ir ieškoti naujų sprendimų. O geriausiems sprendimams rasti labai svarbu išsiaiškinti vartotojų poreikius ir juos nuolat stebėti, nes jie lygiagrečiai keičiasi su rinka. Keičiantis paklausai turi keistis ir pasiūla. Įmonės negali stovėti vietoje. Todėl įmonėms tiesiog būtina stebėti kaip keičiasi rinkodaros kryptys bei kaip jas tobulinti, nes įmonės sėkmė priklauso tik nuo vartotojų pasitenkinimo. Būtent, todėl siekiant, kad įmonės veikla būti sėkminga ir pelninga yra kuriamos marketingo strategijos. Remiantis šiomis strategijomis yra koordinuojami marketingo komplekso elementai, kurie nukreipiami bendram įmonės tikslui pasiekti.
Lietuvoje vyrauja didelė konkurencija tarp elektroninės ir kompiuterinės įrangos pardavimo įmonių. Vartotojai gali rinktis iš prekybos tinklų, elektroninių parduotuvių, smulkių įmonių, perpardavinėtojų. Todėl UAB „GV Group“ yra labai svarbu stebėti rinką ir kurti tinkamus marketingo kompleksus, kurie leistų įmonei išsilaikyti tarp lyderiaujančių tinklų Lietuvoje.
Darbo objektas: UAB „GV Group“ paslaugų marketingo komplekso elementai.
Darbo tikslas: Aptarti UAB “GV Group” naudojamus marketingo komplekso elementus ir priemones.
Uždaviniai:
1. Atlikti marketingo komplekso elementų teorinę apžvalgą,
2. Pristatyti įmonės UAB “GV Group” produktus,
3. Aptarti įmonės naudojamą kainodarą ir jos priemones,
4. Pristatyti naudojamas paskirstymo priemones ir rūšis,
5. Aptarti įmonės naudojamas reklamos priemones.
Darbo metodika. Mokslinė literatūra lietuvių, anglų kalbomis ir interneto puslapiai.



1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ

1.1. Marketingo komplekso elementų samprata

Bet kurio verslo tikslas yra patenkinti vartotojo poreikius ir gauti pelną. Remiantis tuo, visų įmonių marketingo veiksmų centru tampa vartotojas ir jo poreikiai. Būtent tenkindama šiuos poreikius įmonė priima sprendimus, kurie susiję marketingo kompleksu. „Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus“ (Pranulis; Pajuodis; Urbonavičius; Virvilaitė, 2000, p. 62). Anot Kotler, Judd ir kitų autorių marketingo komplekso elementai išskiriami labai panašiai (žr. 1 lent.).
1 lentelė
Marketingo komplekso elementai pagal skirtingus autorius
(sudaryta autoriaus)
Autorius
Apibrėžimas
P. Kotler
Tradicinis marketingo kompleksas „4P“ – prekė (paslauga), kaina, paskirstymas, rėmimas.
R. Judd
Paslauga, kaina, vieta, ...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 500 žodžiai iš 4030 žodžių.


Panašūs darbai


Inovacijų ir rinkodaros strategijos.  Konkurencinių pranašumų stiprinimas
Inovacijų ir rinkodaros strategijos. Konkurencinių pranašumų stiprinimas

    Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas

    ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu

Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė

ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas

Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą