ĮVADAS 3
1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4
1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4
1.2. Asortimento ypatybės 4
1.3. Kainodaros reikšmė 5
1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6
1.5. Rėmimo įvertinimas 6
2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ 8
2.1. UAB “ GV Group” charakteristika 8
2.2. UAB “GV Group” prekių asortimento apžvalga 8
2.3. Įmonės UAB “GV Group” kainodara 10
2.4. Prekių paskirstymo ir pardavimų organizavimas 11
2.5. UAB “GV Group” rėmimo priemonių apžvalga 12
IŠVADOS 15
LITERATŪRA 16
PRIEDAI 17
ĮVADAS
Pasaulis ir vartotojų poreikiai sparčiai keičiasi, todėl kiekvieno verslo įmonėms tampa vis sunkiau išsilaikyti bei įsitvirtinti rinkoje. Konkurencija nuolatos auga, vartotojai turi galimybę įsigyti prekes ir paslaugas iš labai plataus asortimento, todėl vis svarbiau yra išsiskirti, keistis, tobulėti ir ieškoti naujų sprendimų. O geriausiems sprendimams rasti labai svarbu išsiaiškinti vartotojų poreikius ir juos nuolat stebėti, nes jie lygiagrečiai keičiasi su rinka. Keičiantis paklausai turi keistis ir pasiūla. Įmonės negali stovėti vietoje. Todėl įmonėms tiesiog būtina stebėti kaip keičiasi rinkodaros kryptys bei kaip jas tobulinti, nes įmonės sėkmė priklauso tik nuo vartotojų pasitenkinimo. Būtent, todėl siekiant, kad įmonės veikla būti sėkminga ir pelninga yra kuriamos marketingo strategijos. Remiantis šiomis strategijomis yra koordinuojami marketingo komplekso elementai, kurie nukreipiami bendram įmonės tikslui pasiekti.
Lietuvoje vyrauja didelė konkurencija tarp elektroninės ir kompiuterinės įrangos pardavimo įmonių. Vartotojai gali rinktis iš prekybos tinklų, elektroninių parduotuvių, smulkių įmonių, perpardavinėtojų. Todėl UAB „GV Group“ yra labai svarbu stebėti rinką ir kurti tinkamus marketingo kompleksus, kurie leistų įmonei išsilaikyti tarp lyderiaujančių tinklų Lietuvoje.
Darbo objektas: UAB „GV Group“ paslaugų marketingo komplekso elementai.
Darbo tikslas: Aptarti UAB “GV Group” naudojamus marketingo komplekso elementus ir priemones.
Uždaviniai:
1. Atlikti marketingo komplekso elementų teorinę apžvalgą,
2. Pristatyti įmonės UAB “GV Group” produktus,
3. Aptarti įmonės naudojamą kainodarą ir jos priemones,
4. Pristatyti naudojamas paskirstymo priemones ir rūšis,
5. Aptarti įmonės naudojamas reklamos priemones.
Darbo metodika. Mokslinė literatūra lietuvių, anglų kalbomis ir interneto puslapiai.
1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ
1.1. Marketingo komplekso elementų samprata
Bet kurio verslo tikslas yra patenkinti vartotojo poreikius ir gauti pelną. Remiantis tuo, visų įmonių marketingo veiksmų centru tampa vartotojas ir jo poreikiai. Būtent tenkindama šiuos poreikius įmonė priima sprendimus, kurie susiję marketingo kompleksu. „Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus“ (Pranulis; Pajuodis; Urbonavičius; Virvilaitė, 2000, p. 62). Anot Kotler, Judd ir kitų autorių marketingo komplekso elementai išskiriami labai panašiai (žr. 1 lent.).
1 lentelė
Marketingo komplekso elementai pagal skirtingus autorius
(sudaryta autoriaus)
Autorius
Apibrėžimas
P. Kotler
Tradicinis marketingo kompleksas „4P“ – prekė (paslauga), kaina, paskirstymas, rėmimas.
R. Judd
Paslauga, kaina, vieta, ...
: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...
·Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...
·ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...
·Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...
·Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...
·Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...
·ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...
·