Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe

9.7 (4 atsiliepimai)

Apimtis
1,934 žodžiai (-ių)
Formatas
DOCX failas (37.31 KB)
Tipas
Esės

Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe 1 puslapis
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe 2 puslapis
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe 3 puslapis
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe 4 puslapis
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe 5 puslapis
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.



Įvadas

„<...> Supervizija – tai profesinių santykių konsultavimas, skatinantis ir padedantis darbuotojui, grupei, organizacijai įvertinti savo profesinę veiklą, numatyti veiklos tobulinimo kryptis, siekiant padidinti darbuotojo kompetenciją ir organizacijos veiklos efektyvumą.“1 Sąvoka „supervizija socialiniame darbe“ ir viskas, kas susiję su tuo, Lietuvoje atsirado sąlyginai neseniai. Pirmą kartą ši sąvoka Lietuvos teisės aktuose buvo pavartota 1998 m. sausio 29 d. Socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu Nr. 31 patvirtintoje Socialinių darbuotojų kvalifikacinių reikalavimų ir atestavimo tvarkoje. O teisiškai reglamentuota ir apibrėžta – Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministro, 2006 m. balandžio 5 d. įsakyme Nr. A1-92 „Dėl socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų kvalifikacinių reikalavimų, socialinių darbuotojų ir socialinių darbuotojų padėjėjų profesinės kvalifikacijos kėlimo tvarkos bei socialinių darbuotojų atestacijos tvarkos aprašų patvirtinimo“.2 Pagal apibrėžimą supervizija socialiniame darbe tai socialinio darbo specialistų profesinės veiklos savitarpio priežiūra ir pagalba, skatinant ir padedant socialinį darbą dirbantiesiems vertinti savo profesinę veiklą, numatyti veiklos kėlimo kryptis bei padidinti profesinę kompetenciją. „Socialinis darbas – tai veikla, padedanti asmeniui, šeimai spręsti savo socialines problemas pagal jų galimybes ir jiems dalyvaujant, nežeidžiant žmogiškojo orumo ir didinant jų atsakomybę, pagrįstą asmens, šeimos ir visuomenės bendradarbiavimu.“3
„Ilgą laiką Lietuvoje šeimai buvo teikiama pasyvi pagalba: materialinė parama ir stacionarios socialinės paslaugos. Aktyvios pagalbos priemonės nebuvo plėtojamos. Vykstant viešojo sektoriaus reformoms, socialinės paslaugos tampa svarbesne socialinės apsaugos sritimi. Jos tampa reikšmingesnės socialinės apsaugos sistemoje, keičiasi pačių socialinių paslaugų struktūra, didėja jų mastas. Vis aktyviau socialines paslaugas teikia nevyriausybinės organizacijos, pavyzdžiui, bendruomenės, ir ten veikiantys vaikų dienos centrai. Jos kelia sau pagrindinį ir nelengvą tikslą – socialinių paslaugų teikimas socialinę atskirtį patiriančių šeimų vaikams ir neatsiejamai pačioms šeimoms. Bendruomenės siekia padėti probleminių, socialinę atskirtį patiriančių šeimų nariams išugdyti gebėjimą pasirūpinti savimi, savo vaikais ir integruotis į visuomenę.“4 Vaikų dienos centrai – vieta, kur susirenka vaikai iš socialinę atskirtį partiriančių šeimų. Čia jie gali paruošti pamokas, susirasti bendraminčių, draugų, atrasti sau patinkančių veiklų, pabūti estetiškai gražioje aplinkoje, išmokti daugybę reikalingų paprastų buities darbų, geriau pažinti savo ir kitų emocijas neformalioje aplinkoje, ar tiesiog bendraujant su kitais vaikais mokytis socialiai tinkamų ir priimtinų elgesio būdų. Kiekvienas centras dirba individualiai, atliepdamas savo lankytojų poreikius, amžių ir vertindamas situaciją, ko šiai akimirkai labiausiai reikia. Šiose įstaigose dirbantys socialiniai darbuotojai turi gebėti prisitaikyti prie vaiko poreikių, mokėti suvokti situacijos svarbą, tačiau nepamiršti ir savęs, jausti darbo vertę, mokėti džiaugtis kad ir mažais vaikų pasiekimais ir tiesiog „neperdegti“.
1. Socialinio darbuotojo vaidmuo vaikų dienos centruose

Socialinio darbuotojo darbas vaikų dienos centruose yra itin permainingas, nenuspėjamas ir įvairialypis. Tai ne tik darbas su vaikais, neformalus ugdymas, bet ir pagalba vaikų šeimoms sprendžiant jų socialines problemas, šeimų atsakomybės didinimas už vaikų ugdymą ir ...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 500 žodžiai iš 1934 žodžių.


Panašūs darbai


An Analysis of the Guardian article: “Why are so few male social workers?”
An Analysis of the Guardian article: “Why are so few male social workers?”

. Written by Galley David and Margarethe Parrish. Introduction Gender segregation by the professions is an actual problem, which creating not only a pay gap but also a shortcoming of relevant gender specialists. Social work is not an exception. It is dominated by the woman. While the perspe...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Krizinės šeimos situacijos analizė
Krizinės šeimos situacijos analizė

KRIZINĖS SITUACIJOS ANALIZĖ Klientų grupė: nukleari (nesusituokusi) šeima, patirianti socialinę riziką. Klientė: jauna 25 metų moteris vardu Sigita (vardas pakeistas). Klientės požiūris į problemą: Sigita gyvena su 29 metų Audriumi nesusituokusi ir kartu augina dviejų metų...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Darbo su šeima metodas
Darbo su šeima metodas

 Socialiniai ryšiai leidžia numatyti, kokios pagalbos galima tikėtis iš tam tikrų asmenų, o tai leidžia jaustis saugiau. Šeimos, draugų teikiama emocinė, fizinė pagalba palengvina naštą, atlieka savęs suvokimo, izoliacijos mažinimo ir bendrumo jausmo atsiradimo, pasidalinimo i...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe
Superviziniai klausimai kylantys dirbant su vaikų dienos centrų lankytojais (vaikai nuo 6-18 metų) klientų grupe

Įvadas „ Supervizija – tai profesinių santykių konsultavimas, skatinantis ir padedantis darbuotojui, grupei, organizacijai įvertinti savo profesinę veiklą, numatyti veiklos tobulinimo kryptis, siekiant padidinti darbuotojo kompetenciją ir organizacijos veiklos efektyvumą...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socialinis darbas su socialinės rizikos šeimomis
Socialinis darbas su socialinės rizikos šeimomis

SOCIALINIS DARBAS SU SOC. RIZIKOS ŠEIMOMIS • SOCIALINIS DARBAS • Socialinis darbas – tai veikla, padedanti asmeniui, šeimai spręsti savo socialines problemas pagal jų galimybes ir jiems dalyvaujant, nežeidžiant žmogiškojo orumo ir didinant jų atsakomybę, pagrįstą as...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socialinės akcijos pristatymas
Socialinės akcijos pristatymas

  „KURKIME ŠVENTINĘ NUOTAIKĄ“ Kiekvieną darbo dieną iš Klaipėdos rajono į Priekulės socialinių paslaugų centrą atvyksta asmenys, kurie turi įvairių fizinių, psichinių, intelektualinių sutrikimų. Centre teikiamos paslaugos, kuriomis asmeniui teikiama kompleksinė, nuolatinės...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socioedukacinis projektas „Moku bendrauti be konflikto”
Socioedukacinis projektas „Moku bendrauti be konflikto”

3 1. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO PLANAS SOCIOEDUKACINIS PROJEKTAS „Moku bendrauti be konflikto” 1.1. Socioedukacinio projekto problema Nors vyrauja nuomonė, kad stipriausi konfliktai dažniausiai pasitaiko tarp paauglių, tačiau 2014 metais atliktas turimas parodo jų apraišk...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Seno žmogaus probleminės situacijos studija
Seno žmogaus probleminės situacijos studija

    ĮVADAS Senatvė – vėlyvoji branda, laikotarpis, kai vyksta daug biologinių, psichologinių, socialinių pakitimų. Kinta žmogaus išvaizda, mažėja prisitaikymo galimybės. Silpnėja fizinis, psichinis pajėgumas, atmintis, suvokimas. Regos, klausos silpnėjimas ir praradimas sukeli...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Neįgaliųjų seksualumo problema
Neįgaliųjų seksualumo problema

ĮVADAS Lytiškumas yra asmenybės pamatas, vienas iš jos būties, raiškos, bendravimo su kitais, taip pat žmogiškosios meilės jautimo, išreiškimo bei išgyvenimo būdas. Lytiškumas yra neatsiejama visų, taip pat ir negalią turinčių, žmonių gyvenimo dali...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
W. Golding knygos „Musių valdovas“ atvejo analizė
W. Golding knygos „Musių valdovas“ atvejo analizė

GRUPĖS FORMAVIMOSI MECHANIZMAI IR STADIJOS Kiekvienas žmogus yra įvairių grupių narys, jo elgsena kinta keičiantis grupei. Skaitant W. Golding knygą „Musių valdovas“ (1969) susipažįstama su berniukų grupė, kurie patenka į naują jiems nepažįstamą aplinką – salą. Dar prieš...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socialinės apsaugos ekonomikos rašto darbas
Socialinės apsaugos ekonomikos rašto darbas

ĮVADAS EUROPOS SĄJUNGOS IDĖJA Idėja suvienyti Europą kilo istorikams ir filosofams dar XXa pradžioje. Austrijos eurapietiško judėjimo pradininkas bei vadovas Ričardas Koudenhofas – Kalergi (1894-1972) dar 1923m. pasiūlė sukurti jun...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socialinio pedagogo darbas ugdymo įstaigose
Socialinio pedagogo darbas ugdymo įstaigose

Atvira mokykla 1. Vaikų ir suaugusių interesai. 2. Nauji ugdytojai – socialiniai pedagogai. 3. Atviros, vientisos mokyklos projekto realizacijoje didelį vaidmenį atlieka mokytojas. Mokyklos veiklos principai Prievartos ir smurto vaiko atžvilgiu netaikymas. Nekonfliktinis bendravim...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą