Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Rinkodaros aplinka

9.6 (1 atsiliepimai)

Apimtis
887 žodžiai (-ių)
Sritis
Marketingas
Formatas
PPTX failas (153.9 KB)
Tipas
Skaidrės

Rinkodaros aplinka 1 puslapis
Rinkodaros aplinka 2 puslapis
Rinkodaros aplinka 3 puslapis
Rinkodaros aplinka 4 puslapis
Rinkodaros aplinka 5 puslapis
Rinkodaros aplinka 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

 


Rinkodaros aplinka: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.


 



  • Rinkodaros aplinka: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.

  • Rinkodaros aplinka skirstoma:


Makroaplinka


Mikroaplinka


Rinkodaros makroaplinka


 


Tai, dar sutrumpintai vadinama - PESTEL


 


PESTEL terminai Lietuviškai.


 


Politinė aplinka – tai rinkodaros makroaplinkos elementas, apimantis visuomenės politinių struktūrų veiksmus ir teisės aktus, kurie lemia rinkodaros sprendimus ir priemones.


Ekonominė aplinka – rinkodaros makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką


rinkodaros sprendimams ir veiksmams.


Socialinė ir kultūrinė aplinka – rinkodaros makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos priimamiems ir įgyvendinamiems


rinkodaros sprendimams.


Technologinė ir mokslinė aplinka – tai rinkodaros makroaplinkos elementas, apimantis mokslo žinių ir jų praktinio taikymo poveikį rinkodaros sprendimams ir veiksmams.


Gamtinė aplinka – rinkodaros makroaplinkos elementas, apimantis klimato sąlygų, gamtos išteklių, jų naudojimo ir aplinkosaugos priemonių įtaką


rinkodaros sprendimams ir veiksmams.


<...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 316 žodžiai iš 887 žodžių.


Panašūs darbai


Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas

Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė

ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Rinkodaros aplinka
Rinkodaros aplinka

  : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.   : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu

Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Inovacijų ir rinkodaros strategijos.  Konkurencinių pranašumų stiprinimas
Inovacijų ir rinkodaros strategijos. Konkurencinių pranašumų stiprinimas

    Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas

    ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas

Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą