Rinkodaros aplinka: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.
Makroaplinka
Mikroaplinka
Rinkodaros makroaplinka
Tai, dar sutrumpintai vadinama - PESTEL
PESTEL terminai Lietuviškai.
Politinė aplinka – tai rinkodaros makroaplinkos elementas, apimantis visuomenės politinių struktūrų veiksmus ir teisės aktus, kurie lemia rinkodaros sprendimus ir priemones.
Ekonominė aplinka – rinkodaros makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką
rinkodaros sprendimams ir veiksmams.
Socialinė ir kultūrinė aplinka – rinkodaros makroaplinkos elementas, atspindintis visuomenės poveikį įmonei, jos priimamiems ir įgyvendinamiems
rinkodaros sprendimams.
Technologinė ir mokslinė aplinka – tai rinkodaros makroaplinkos elementas, apimantis mokslo žinių ir jų praktinio taikymo poveikį rinkodaros sprendimams ir veiksmams.
Gamtinė aplinka – rinkodaros makroaplinkos elementas, apimantis klimato sąlygų, gamtos išteklių, jų naudojimo ir aplinkosaugos priemonių įtaką
rinkodaros sprendimams ir veiksmams.
<...
Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...
·ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...
·: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...
·Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...
·Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...
·ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...
·Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...
·