Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas

9.8 (2 atsiliepimai)

Apimtis
1,065 žodžiai (-ių)
Sritis
Marketingas
Formatas
PPTX failas (10.47 MB)
Tipas
Skaidrės

Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas 1 puslapis
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas 2 puslapis
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas 3 puslapis
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas 4 puslapis
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas 5 puslapis
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas


Porshe prekinis ženklas



  • Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas kaip vienas svarbiausių ir įtakingiausių automobilių kūrėjų XX a. Jo vardas susijęs ne tik su „Porsche“, bet ir su „Volkswagen“, „Daimler-Benz“ („Mercedes-Benz“ pirmtakas), „Auto Union“ („Audi“ pirmtakas).


 


Pirmosios įmonės įkūrimas



  • Profesorius Ferdinand Porsche pradžioje įkūrė įmonę, pavadintą F. Porsche GmbH 1931 m. balandžio 25 d., kurios pagrindinė kontora buvo įsikūrusi Königstrasse gatvėje vidury Štutgarto. Įmonė siūlė motorinių transporto priemonių kūrimą ir konsultavimą, tačiau nekūrė automobilių su savo pavadinimu. Viena iš pirmųjų užduočių buvo gauta iš Vokietijos vyriausybės: sukurti „tautos“ automobilį, vokiškai „Volkswagen“.Pirmasis Porsche, Porsche 64, buvo sukurtas 1939 m. naudojant daugumą Volkswagen Beetle dalių. Neilgai trukus, 1951 m. sausio 30 d., Ferdinandas Porsche mirė ištiktas insulto.


 


Pirmasis Porshe modelis



  • Pirmasis , Porsche 64, buvo sukurtas 1939 m. naudojant daugumą Volkswagen Beetle dalių.


 


Ferdinando Porsche sūnus, Ferry Porsche, nusprendė sukurti savo paties automobilį, nes negalėjo surasti automobilio, kurį jis norėtų nusipirkti. Pirmieji modeliai, kurie vėliau taps 356, buvo pagaminti mažoje dirbtuvėje Gmünd’e (Austrijoje) ir turėjo aliuminio korpusą. Prototipas buvo parodytas vokiečių automobilių pardavėjams, ir kai išankstiniai užsakymai pasiekė nustatytą skaičių, gamyba prasidėjo.


 


Pokarinė...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 316 žodžiai iš 1065 žodžių.


Panašūs darbai


Rinkodaros aplinka
Rinkodaros aplinka

  : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.   : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas

    ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė

ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas

Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu

Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Inovacijų ir rinkodaros strategijos.  Konkurencinių pranašumų stiprinimas
Inovacijų ir rinkodaros strategijos. Konkurencinių pranašumų stiprinimas

    Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas

Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą