PIEŠINIO ANALIZĖ
ĮVADAS
Analizei pasirinkau savo sesės Emos trejų metų senumo piešinį (jai buvo septyneri metai). Jis buvo tapytas specialiu guašu ant drobės. Piešimo situacija buvo tokia, jog aš dieną prieš jai padovanojau gimtadienio proga drobe, stovą drobės, naujus teptukus ir specialų guašą. Ji buvo labai laiminga ir nekantravo visas šias naujas priemones išbandyti. Tai į jos piešimo procesą įnešė susijaudinimo, džiugesio, susidomėjimo, norą išbandyti ką nors naujo. Taip pat piešimas ant drobės reikalauja tam tikros atsakomybės, susikaupimo, atidumo detalėms, kadangi drobė yra gana brangi ir jos kaip paprasto popieriaus lapo, padarius klaidą, pakeisti neįmanoma. Todėl manau, kad šis faktas į piešimo procesą galėjo taip pat įnešti jaudulio, atsakomybės, susitelkimo. Taip pat, darydama piešinį ant drobės ji tai darė su intencija, jog norės kam nors padovanoti. Kadangi tai yra drobė, ji tapymo procesui suteikė daugiau reikšmės nei paprastai, darė tai kaip dovaną, kas sukėlė norą stengtis, padaryti puikiai, pradžiuginti žmogų, kuris jį gaus. Piešimo dieną mes su ja kartu išpakavome naujas priemones, jaukiai atsisėdome kambaryje ir kartu ramiai piešėme. Tai sukūrė atsipalaidavimo, ramybės, jaukumo nuotaiką. Kadangi mūsų šeima yra religinga ir mūsų tikėjimas ateina iš rytų kultūros (Indijos), mes su sese dažnai piešiame šia tematika.
Pasirinkau būtent šį piešinį, kadangi jis man pasirodė labai originalus, nestandartiškas, su įdomia mintimi. Šiame piešinyje atsiskleidžia prasmė, mano sesės laki fantazija.
TEORINĖ DALIS
Analizuojant vaikų piešinius galime išskirti tam tikrus raidos etapus, kurie puikiai atsispindi piešiniuose. Craig Roland (2006) teigia, jog vaikai iki septynerių metų išgyvena simbolizmo etapą: jie išvysto gebėjimą piešti simboliais, perkelia į savo piešinius daiktus, detales, kurias mato artimiausioje aplinkoje: namą, žmones, įvairius daiktus ir pan. ...
Renesansas ir barokas Esminiai tapybos skirtumai tarp šių laikotarpių Renesansas (atgimimas) 15-16a. Barokas 17-18a. Renesansas, dar kitaip atgimimas, sekė po viduramžių. Viduramžiai buvo rūstus, asketizmo, užsidarymo savyje laikotarpis, tad po jo sekęs renesansas buvo tarsi sužydė...
·PIEŠINIO ANALIZĖ ĮVADAS Analizei pasirinkau savo sesės Emos trejų metų senumo piešinį (jai buvo septyneri metai). Jis buvo tapytas specialiu guašu ant drobės. Piešimo situacija buvo tokia, jog aš dieną prieš jai padovanojau gimtadienio proga drobe, stovą drobės, naujus teptu...
·René Magritte 1898 m. – 1967 m. ◦ buvo belgų siurrealistų menininkas ◦ Tragiškas incidentas, įvykęs dar vaikystėje, padarė didelę įtaką jo tapybos stiliui - motina nusižudė nuskęsdama ◦ anksčiausiai žinomi paveikslai buvo sukurti nuo 1915 m....
· Apie muziejų • Nacionalinis Mikalojaus Konstantino Čiurlionio dailės muziejus (NČDM) – seniausias Lietuvos dailės muziejus, įkurtas 1921 m. gruodžio 14 d. Kaune. Steigėjas – Lietuvos Respublikos kultūros ministerija. 01 02 Saulės sonata Pavasario sonata J...
·Impresionizmas – tai XIX a. pabaigos – XX a. pradžios Europos meno kryptis, suformuota prancūzų dailininkų Klodo Monė, Ogiusto Renuaro, Kamilio Pisaro, Eduardo Manė bei Edgaro Dega, kuri išsiplėtojo ne tik dailėje, bet ir literatūroje. 1860-ųjų pradžioje susikūrė grupė dailini...
·