Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „Vaiko kalbos raida“ ir „Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašo sakytinės ir rašytinės kalbos skyriumi“ (2014).
Pasakojimo mokymas rengiamas dialogo forma.
Užduotis: Sukurti ir aprašyti pasakojimą pagal siužetinį paveikslėlį pasinaudojat 6-7 pasiekimo žingsnio informacija. Nurodyti temą, vaikų pasiekimų žingsnį (šio amžiaus vaikų kalbos galimybes), vaikų ugdymosi uždavinius. Ugdymosi aplinką ir priemones. Didaktinė priemonė – objektas situacijoje paveikslėliai.
Tema: Lietuvoje gyvenantys paukščiai
Vaikų pasiekimai: Klausosi, kalba, pasakoja apie Lietuvoje gyvenančius paukščius. Pasakoja, kalbasi kur yra juos matę ir girdėją šiuos paukščius. Taip pat klausosi, pasakoja, apie matytus animacinius filmukus, televizijos laidas, kuriuose matė šiuos paukščius. Prisimena ir dainuoja daineles apie šiuos paukščius. Kalba sudėtiniais sakiniais, vartoja daugumą kalbos dalių.
Vaiko ugdymo(si) uždaviniai: nusiteiks išklausyti mokytojo klausimų, atpažins žinomus ir nežinomus Lietuvoje gyvenančius paukščius, vartos naujus žodžius, pvz. ežeras, minta, graužikai, giria, plėšrūs, para (turtins žodyną žodžiais, apibūdinančiais išvaizdą ir mitybą), stengsis papasakoti apie siužetinius paveikslėlius. Lavins meninę rašką, matematinius gebėjimus, rašytinę kalbą, spalvų pažinimą.
Ugdymo(si) aplinka ir priemonės : Vaikai grupėje, žaidimų erdvėje atsineš kėdutes. Susės ratuku ant kėdučių. Mokytoja pakabins ant lentos dvi raides G ir P. Supažindins su jomis ir pakabins paukščių plakatus „Garnys“ ir „Pelėda“.
Literatūra:
https://www.apollo.lv/4562572/skarbi-foto-zivju-garnis-notiesa-ieverojama-lieluma-krupi
https://motherhouse.ru/lt/design/belaya-sova-zhivotnoe-tundry-opisanie-foto-video-kartinki-polyarnoi-sovy/
Nuteikimas objekto situacijoje paveikslėlio ...
Dažnai girdima, jog kūrybingu žmogumi yra gimstama, tačiau tai didelė netiesa – juo tampama. Kūrybiškumą išsiugdyti gali kiekvienas. Todėl labai svarbu, jog jis būtų plėtojamas nuo mažiausių dienų, o tam į pagalbą ateina mokytojai. Vaikų kūrybinių galių plėtojimas, šio...
· 1. RENGINYS: • Renginio tema (pavadinimas) „Šv. Kalėdų belaukiant“ • Idėja (prasmingumas, aktualumas) Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį d...
·Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „...
·QUIZIZZ METODINĖ PRIEMONĖ www.quizizz.com • Quizizz - tai įdomi, žaisminga metodinė priemonė. Čia galima kurti testus, viktorinas, apklausas, skaidres. Joje gali vienu metu mokytis ir žaisti vienas arba keli mokiniai. Žaidėjai gali būti visi vienoje patalpoje arba kiekvienas sav...
·VAIKŲ PSICHINĖS SVEIKATOS STIPRINIMO SAVAITĖS VEIKLOS PLANAS Ugdomosios veiklos pavadinimas: ,,Aš jaučiu ir užjaučiu‘‘ 4-5metų. Ugdymo uždaviniai: Vaikai gebės geriau suprasti ir pastebėti savo bei kitų emocijas. Vaikai atras naujų nusiraminimo bei atsipalaidavimo b...
·Virtualiosios mokymosi aplinkos/įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės Turinys: • Paskirtis; • Sąsajos su ugdymo programa; • Naudojimo prieinamumas; • Integravimas į mokymo procesą; • Literatūros šaltiniai etest.lt Paskirtis: • Pale...
· VAIKŲ LAISVALAIKIO SAMPRATA L. Jovaiša nurodo, kad laisvalaikis - tai laikas, naudojamas individualiems poreikiams ir interesams tenkinti (L. Jovaiša, 1993). Viduriniųjų klasių moksleiviai, išanalizavus laiko sąnaudas, laisvalaikiui gali kasdien skirti apie 5 valandas. Tačiau dažni...
·Išleistuvių scenarijus Mileta: Vaikystė – tai margas drugelis, Vaikystė – tai sapnas gražus. Ji lekia kaip lengvas vėjelis, Ir greitai skaičiuoja metus. Austėja D.: Palauk, sustok maža vaikyste, Neišsinešk meškiukų, pasakų gražių. Mes dar nespėjome lėlėms kasų supin...
·Įvadas. Ugdymo institucijų pertvarka yra reikšminga užduotis, formuojantis prie besikeičiančio pasaulio ir atitikti naujosios kartos poreikius bei iššūkius. Ši pertvarka atliekama siekiant ugdymo sistemą padaryti lanksčia, atvira naujovėms bei tob...
·Įvadas Šiam savarankiškam darbui aš nusprendžiau pasirinkti Rūtos Tamašauskienės ir Gabrielės Tamulevičiūtės mokslinį straipsnį „Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“, nagrinėjantį penkerių – šešerių metų vaik...
·ĮVADAS Vis daugiau ir daugiau žmonių nebijo kalbėti ne tik apie savo fizinę būklę, tačiau ir psichologinę, kuriai kartais teikiama net daugiau svarbos, nes nuo jos priklauso ir visapusiška žmogaus būklė. Tad neretai galime išgirsti į paviršių iš...
·yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...
·MOKYKLŲ SAVARANKIŠKUMAS IR UGDYMO KOKYBĖ LIETUVOJE Ekonomikos globalizacija skatina pasikeitimus ne tik socialinio gyvenimo srityse, bet ir švietime. Viena iš globalaus švietimo tendencijų apraiškų – švietimo standartizacija. • . Įdiegiami vis nauji švietimo standartai, rod...
·