ĮVADAS
Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės tapo daugiau orientuotos į klientą ir novatoriškos tam, kad pirkėjai gautų produktus ar paslaugas, kurie patenkintų jų lūkesčius ir poreikius. Tam, kad įmonė išliktų konkurencinėje rinkoje, ji privalo išsiskirti savo kainomis, produktų pasiūla, kitomis teikiamomis galimybėmis taip užtikrindama savo veiklos tęstinumą. Ši tema yra aktuali verslui, kuris veikia statybų sektoriuje. Marketingo komplekso sąvokos taikymas tebėra tinkamas ir efektyvus įmonės veiklos valdymui ir analizei, nes jis išskiria pagrindinius įmonės komponentus, teikiančius įmonės planavimą, valdymą ir kontrolę (Gaponenko, 2017).
Darbo problema. Baigiamajame darbe nagrinėjama problema – organizacijos veiklos strategijos tobulinimo problema, ją sukeliančios kliūtys ir trikdžiai. Vis daugiau įmonių ilgalaikę vertę kuria kurdami tinkamą marketingo strategiją.
Darbo objektas – UAB ,,Ad limina‘‘ marketingo veiklos strategija.
Darbo tikslas – išsiaiškinti UAB ,,Ad limina“ naudojama marketingo strategiją ir numatyti tobulinimo galimybes, siekiant didinti pardavimus.
Darbo uždaviniai:
išanalizuoti vidinės komunikacijos sampratą ir svarbą organizacijoje;
apibūdinti problemines komunikacijos sritis UAB ,,Ad limina‘‘ įmonėje;
atlikti įmonės darbuotojų kiekybinį tyrimą;
nustatyti vidinės komunikacijos efektyvumo didinimo ...
Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...
·Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...
·Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...
·ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...
·: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...
·Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...
·ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...
·