Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas

9.9 (1 atsiliepimai)

Apimtis
871 žodžiai (-ių)
Sritis
Marketingas
Formatas
DOCX failas (138.77 KB)
Tipas
Referatai

Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas 1 puslapis
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas 2 puslapis
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas 3 puslapis
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas 4 puslapis
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas 5 puslapis
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

 


 


ĮVADAS


Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės tapo daugiau orientuotos į klientą ir novatoriškos tam, kad pirkėjai gautų produktus ar paslaugas, kurie patenkintų jų lūkesčius ir poreikius. Tam, kad įmonė išliktų konkurencinėje rinkoje, ji privalo išsiskirti savo kainomis, produktų pasiūla, kitomis teikiamomis galimybėmis taip užtikrindama savo veiklos tęstinumą. Ši tema yra aktuali verslui, kuris veikia statybų sektoriuje. Marketingo komplekso sąvokos taikymas tebėra tinkamas ir efektyvus įmonės veiklos valdymui ir analizei, nes jis išskiria pagrindinius įmonės komponentus, teikiančius įmonės planavimą, valdymą ir kontrolę (Gaponenko, 2017).


Darbo problema. Baigiamajame darbe nagrinėjama problema – organizacijos veiklos strategijos tobulinimo problema, ją sukeliančios kliūtys ir trikdžiai. Vis daugiau įmonių ilgalaikę vertę kuria kurdami tinkamą marketingo strategiją.


Darbo objektas – UAB ,,Ad limina‘‘ marketingo veiklos strategija.


Darbo tikslas – išsiaiškinti UAB ,,Ad limina“ naudojama marketingo strategiją ir numatyti tobulinimo galimybes, siekiant didinti pardavimus.


Darbo uždaviniai:




  1. išanalizuoti vidinės komunikacijos sampratą ir svarbą organizacijoje;




  2. apibūdinti problemines komunikacijos sritis UAB ,,Ad limina‘‘ įmonėje;




  3. atlikti įmonės darbuotojų kiekybinį tyrimą;




  4. nustatyti vidinės komunikacijos efektyvumo didinimo ...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 325 žodžiai iš 871 žodžių.


Panašūs darbai


Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas
Porshe prekinis ženklas, kaip tvaraus verslo vystytojas

Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu
Elektroninės prekybos ypatumų tyrimas vartotojų elgsenos požiūriu

Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas
Organizacijos UAB ,,AD LIMINA’’ marketingo veiklos įvertinimas ir tobulinimas

    ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Inovacijų ir rinkodaros strategijos.  Konkurencinių pranašumų stiprinimas
Inovacijų ir rinkodaros strategijos. Konkurencinių pranašumų stiprinimas

    Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė
UAB “GV Group” marketingo komplekso elementų analizė

ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas
Kosmetikos ir parfumerijos „Kosmada“ reklamos tyrimas

Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Rinkodaros aplinka
Rinkodaros aplinka

  : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams.   : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą