1. RENGINYS:
• Renginio tema (pavadinimas)
„Šv. Kalėdų belaukiant“
• Idėja (prasmingumas, aktualumas)
Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį darbą pajusti Kalėdų laukimo džiaugsmą; patirti daug įspūdžių dirbant kartu.
• Tikslai ir uždaviniai
Tikslas: Supažindinti su senovės lietuvių liaudies Advento papročiais bei tradicijomis ir dabartiniu religiniu Advento apmąstymu. Siekti, gilesnio ir abipusiškesnio bendradarbiavimo tarp mokinių ir mokytojų.
Uždaviniai: Sukurti jaukią ir šiltą atmosferą, kuri atspindėtų lietuvių liaudies Advento ir Kalėdų laukimo papročius bei tradicijas. Per veiklą atskleisti lietuvių liaudies papročių prasmę, taurumą ir grožį. Sudaryti galimybes bendradarbiavimui, pagarbai, tarpusavio supratimui, atleidimui ir
susitaikymui.
• Auditorija (socialinė grupė)
Pradinės mokyklos aktų salė. 1- 4 kl. mokiniai, mokytojai, tėveliai
• Renginio forma ir trukmė
Renginys vyks nuo 14 val. iki 17 val. (3 valandas)
• Renginio turinio aprašymas
Reikalingos priemonės: šiaudai, pupos, riešutai, parafinas, knatas, peiliai, runkeliai, bulvių skustukai, elektrinė plytelė, indas parafinui, samtis, prijuostės, žvakės patalpos apšvietimui, Šv. Rašto citatos. Vadovas papasakoja apie advento laikotarpį. Po to visi traukia šiaudus, skaičiuoja saujoje laikomas pupas ar riešutus. Dalinasi įspūdžiais. Toliau pasakojama apie žvakių gaminimą senovės Lietuvoje. Po to visi skaptuoja runkelius, stato į juos knatą ir pila ištirpintą ant plytelės parafiną. Kol žvakės stingsta vadovas uždega viduryje didelę žvakę. Vaikai skaito įvairias ištraukas ir Šv. Rašto apie Šviesą. Deda pagamintas žvakes, sudarant apskritimą. Dainuojamos dainelės ir šokami šokiai. Dalijamasi įspūdžiais.<...
1. RENGINYS: • Renginio tema (pavadinimas) „Šv. Kalėdų belaukiant“ • Idėja (prasmingumas, aktualumas) Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį d...
· VAIKŲ LAISVALAIKIO SAMPRATA L. Jovaiša nurodo, kad laisvalaikis - tai laikas, naudojamas individualiems poreikiams ir interesams tenkinti (L. Jovaiša, 1993). Viduriniųjų klasių moksleiviai, išanalizavus laiko sąnaudas, laisvalaikiui gali kasdien skirti apie 5 valandas. Tačiau dažni...
·Įvadas Šiam savarankiškam darbui aš nusprendžiau pasirinkti Rūtos Tamašauskienės ir Gabrielės Tamulevičiūtės mokslinį straipsnį „Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“, nagrinėjantį penkerių – šešerių metų vaik...
·Virtualiosios mokymosi aplinkos/įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės Turinys: • Paskirtis; • Sąsajos su ugdymo programa; • Naudojimo prieinamumas; • Integravimas į mokymo procesą; • Literatūros šaltiniai etest.lt Paskirtis: • Pale...
· Dažnai girdima, jog kūrybingu žmogumi yra gimstama, tačiau tai didelė netiesa – juo tampama. Kūrybiškumą išsiugdyti gali kiekvienas. Todėl labai svarbu, jog jis būtų plėtojamas nuo mažiausių dienų, o tam į pagalbą ateina mokytojai. Vaikų kūrybinių galių plėtojimas, šio...
·yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...
·Išleistuvių scenarijus Mileta: Vaikystė – tai margas drugelis, Vaikystė – tai sapnas gražus. Ji lekia kaip lengvas vėjelis, Ir greitai skaičiuoja metus. Austėja D.: Palauk, sustok maža vaikyste, Neišsinešk meškiukų, pasakų gražių. Mes dar nespėjome lėlėms kasų supin...
·VAIKŲ PSICHINĖS SVEIKATOS STIPRINIMO SAVAITĖS VEIKLOS PLANAS Ugdomosios veiklos pavadinimas: ,,Aš jaučiu ir užjaučiu‘‘ 4-5metų. Ugdymo uždaviniai: Vaikai gebės geriau suprasti ir pastebėti savo bei kitų emocijas. Vaikai atras naujų nusiraminimo bei atsipalaidavimo b...
·QUIZIZZ METODINĖ PRIEMONĖ www.quizizz.com • Quizizz - tai įdomi, žaisminga metodinė priemonė. Čia galima kurti testus, viktorinas, apklausas, skaidres. Joje gali vienu metu mokytis ir žaisti vienas arba keli mokiniai. Žaidėjai gali būti visi vienoje patalpoje arba kiekvienas sav...
·Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „...
·Įvadas. Ugdymo institucijų pertvarka yra reikšminga užduotis, formuojantis prie besikeičiančio pasaulio ir atitikti naujosios kartos poreikius bei iššūkius. Ši pertvarka atliekama siekiant ugdymo sistemą padaryti lanksčia, atvira naujovėms bei tob...
·MOKYKLŲ SAVARANKIŠKUMAS IR UGDYMO KOKYBĖ LIETUVOJE Ekonomikos globalizacija skatina pasikeitimus ne tik socialinio gyvenimo srityse, bet ir švietime. Viena iš globalaus švietimo tendencijų apraiškų – švietimo standartizacija. • . Įdiegiami vis nauji švietimo standartai, rod...
·ĮVADAS Vis daugiau ir daugiau žmonių nebijo kalbėti ne tik apie savo fizinę būklę, tačiau ir psichologinę, kuriai kartais teikiama net daugiau svarbos, nes nuo jos priklauso ir visapusiška žmogaus būklė. Tad neretai galime išgirsti į paviršių iš...
·