MATEMATIKOS MOKYMO(SI) ILGALAIKIO PLANO 7 KLASEI PAVYZDYS
Tikslas
Matematikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui, mokantis matematikos, ugdytis matematinį ir statistinį raštingumą, kuris suprantamas kaip įgytas gebėjimas matematiškai samprotauti ir taikyti įgytas kompetencijas, sprendžiant įvairias realias, aktualias ir mokiniams suprantamas problemas.
Uždaviniai
Siekdami tikslo mokiniai:
tinkamai ir tikslingai vartoja matematinius faktus; sklandžiai atlieka matematines procedūras; įgytas žinias sieja tarpusavyje, sistemina, struktūruoja; įžvelgia matematikos ryšius su kitais dalykais;
įvairiuose kontekstuose taiko indukcinį ir dedukcinį, kiekybinį ir statistinį samprotavimą; remiasi žiniomis, logika ir patikimais argumentais, formuluodami, analizuodami, įrodinėdami teiginius, spręsdami uždavinius, darydami išvadas ar vertinimus;
bendradarbiaudami su kitais, nagrinėja įvairiomis formomis pateiktus matematinius pranešimus, dalyvauja diskusijose apie komunikavimo tikslą, adresatą, pranešimu perteikiamų minčių tikslumą, logiškumą, pagrįstumą, išsamumą, glaustumą;
yra nusiteikę ir stengiasi įveikti matematikos mokymosi kliūtis; tikslingai planuoja ir organizuoja mokymosi veiklą; siekdami mokytis matematikos ir ją pažinti, turi žinių, gebėjimų ir polinkį naudotis skaitmeninėmis technologijomis;
įgytas matematines kompetencijas ir supratimą apie bendrą problemų sprendimo procesą kūrybiškai pritaiko įvairiuose realiuose, aktualiuose ir mokiniams suprantamuose kontekstuose; reflektuoja savo žinias, gebėjimus, samprotavimo veiklą ir jos rezultatus.
Kompetencijų ugdymas
Įgyvendinant Programą ugdomos šios kompetencijos: pažinimo, kūrybiškumo, komunikavimo, skaitmeninė, pilietiškumo, socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos, kultūrinė. Jos pateiktos pagal kompetencijos ugdymo intensyvumą.
UGDOMOS KOMPETENCIJOS:
Pažinimo kompetencija (K1) (dalyko žinios ir gebėjimai; kritinis mąstymas; problemų sprendimas; mokėjimas mokytis)
Siekiama, kad mokiniai įgytų gilų, konceptualų supratimą apie matematikos prigimtį ir jos vaidmenį šiuolaikiniame pasaulyje, taip pat pajustų jos universalumą. Gilus supratimas pasiekiamas, kai mokiniams sudaromos galimybės gerai suprasti matematikos mokymo(si) turinyje numatytas faktines žinias ir išmokti sklandžiai atlikti matematines procedūras. Ypač daug dėmesio turi būti skiriama mokinių konceptualioms ir metakognityvinėms žinioms, taip pat matematinio samprotavimo (indukcinio ir loginio-dedukcinio mąstymo) gebėjimams lavinti. Šie aukštesniojo lygio mąstymo gebėjimai tobulinami, kai mokiniai dalyvauja vis sudėtingesnėse ir kompleksiškesnėse matematinėse veiklose.
Komunikavimo kompetencija (K2) (pranešimo kūrimas; pranešimo perteikimas ir komunikacinė sąveika; pranešimo analizė ir interpretavimas)
Perprasti ir įvaldyti matematikai būdingą simbolinę kalbą mokiniams padeda situacijos, kuriose atsiveria daug galimybių matematines sąvokas ir idėjas suprasti, taikyti, ...
Platono Kūnai Tetraedras briaunainis , sudarytas iš keturių trikampių, iš kurių kiekvieni trys trikampiai turi vieną bendrą viršūnę. Taisyklingas tetraedras yra sudarytas iš keturių lygiakraščių trikampių ir yra vienas iš Platono kūnų. Oktaedras Geometrijoje oktaedras ...
·ĮVADAS Tiriamojo darbo tema - . Šioje temoje nagrinėsiu perspektyvos panaudojimą trečioje dimensijoje. Šio darbo teorinėje dalyje yra analizuojama anamarfozės rušis ir jos suvokimas. Apžvelgiami paveikslai kuriuose buvo naudoti perspektyvos ir anamarfozes dėsniai. Ši tema yra...
· Turinys • Matai • Kas gi yra ta ? • Ilgio matavimas. Metras • Masės matavimas. Kilogramas • Laiko matavimas. Sekundė • Etalonas • Pagalvokime MATAI • Matai atsirado tada, kai žmogui prireikė matuoti aplinkos daiktus. •...
·MATEMATINIS KRYŽIAŽODIS Vertikaliai: Horizontaliai: 1. Kai stačiojo trikampio priešingos kraštinės ilgį padaliname iš stačiojo trikampio įžambinės ilgio, gauname matematinį santykį. 3. Matematinis santykis, kurį gauname padalindami stačiojo trikampio prie...
· Įvadas Kazys Šikšnius - nuoširdus ir reiklus mokytojas, matematika sudomino daugelį, turėjusių laimę pas jį mokytis, tarp jų ir du VU Matematikos ir informatikos fakulteto dėstytojus prof. Eugenijų Stankų ir dr. Joną Šiurį. 2002 m. sausio 26 dieną įsteigta Mokytojo Kazio...
·MATEMATIKOS MOKYMO(SI) ILGALAIKIO PLANO 7 KLASEI PAVYZDYS Tikslas Matematikos dalyko tikslas – sudaryti galimybę kiekvienam mokiniui, mokantis matematikos, ugdytis matematinį ir statistinį raštingumą, kuris suprantamas kaip įgytas gebėjimas matematiškai samprotauti ir taikyti įgytas kom...
·Tikimybių teorija ir matematinė statistika. Prioritetiniai klausimai Konspektas 1. Aksiominis tikimybes apibrėžimas. Apibrėžimas: Tikimybe vadiname neneigiamą, normuotą ir adityvią skaitinę funkciją P: * P(A) >= 0. * P(Ω) = 1. * P(� ∪ �) = P(A) + P(B), kai A...
· Ši nuotrauka, autorius: Nežinomas autorius, licencija: CC BY Tiesinės Lygtys • Tiesinė lygtimi su vienu kintamuoju x vadinama lygtį ax=b • Bx=12, turi a lygtis turi vieną sprendinį • 0x=0 lygtis turi be galo daug sprendinių • 0x=10 sprendinių neturi 1)...
·