Paveikslo Nr.
Paveikslo pavadinimas
Puslapis
1.
Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas
4
2.
Respondentų lytis
6
3.
Respondentų amžius
6
4.
Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį
7
5.
Respondentų socialinė padėtis
7
6.
Lankymasis parduotuvėje
8
7.
Apsilankymų dažnumas
8
8.
Reklamos pastebimumas
9
9.
Reklamos tipai pritraukiantys dėmesio
9
10.
Bruožai atkreipiantys dėmesį
10
11.
Reklamų skatinimas apsipirkti
10
ĮVADAS
Reklama (pranc. réclame < lot. reclamo – rėkiu) – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu. Kaip procesas reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą. Reklamos tikslams pasiekti pasirenkami vienokie ar kitokie reklamos būdai. Konkretaus būdo pasirinkimą lemia keletas veiksnių – kaina, aprėptis, tikslinė auditorija.
Reklamos priemonės gali būti klasifikuojamos pagal nešiklių rūšis: spaudos reklama, spausdintos reklamos priemonės, radijo reklama, televizijos reklama, kino reklama, pašto reklama, vitrinos reklama, lauko (išorinė) reklama, reklama ant transporto priemonių, įpakavimo reklama, prekinis ženklas, foto reklama, šviesos reklama, demonstracinė reklama ir kt.
Darbo objektas. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ reklama.
Darbo tikslas. Ištirti kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ reklamą ir nustatyti jos veiksmingumą.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti kosmetikos ir parfumerijos parduotuvę „Kosmadą“.
2. Ištirti kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ reklamos veiksmingumą.
Darbo metodai. Apklausa, gautų duomenų grafinis vaizdavimas, analizė ir apibendrinimas.
Pagrindiniai darbo rezultatai. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ reklama yra veiksminga ir skatina vartotojus apsilankyti parduotuvėje. Labiausiai parduotuvė pastebima internete ir reklamų stenduose, o labiausiai vartotojus pritraukia sezonų išpardavimai bei įvairūs pasiūlymai.
1. KOSMETIKOS IR PARFUMERIJOS PARDUOTUVĖS „KOSMADA“ TEORINĖ ANALIZĖ
„Kosmada“ – vienas didžiausių kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių tinklų Lietuvoje, nuo pirmosios parduotuvės atidarymo 2003 metais drąsiai žengiantis į priekį ir laukiantis pirkėjų šešiolikoje parduotuvių Lietuvos miestuose. Šioje parduotuvėje galima įsigyti žymių parfumerijos ir kosmetikos gamintojų prekių visai šeimai už prieinamas kainas.
1 pav. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas
Šaltinis: kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ internetinė svetainė
Parduotuvės tikslas pritraukti pirkėjus savo žemomis kainomis. Kiekvieną metų sezoną šioje parduotuvėje vyksta įvairūs sezono išpardavimai, vyksta ypatingi pasiūlymai. Taip pat, šioje parduotuvėje galima įsigyti įvairių namams skirtų aromatų, moteriškas formas pabrėžiančio apatinio trikotažo, higienos priemonių, aksesuarų bei natūralių ir ekologiškų prekių. Būtina paminėti ir tai, kad kosmetikos ir parfumerijos pardotuvės „Kosmada“ darbuotojai maloniai konsultuoja pirkėjus betkokiais su parduodama produkcija susijusiais klausimais ir visuomet rekomenduoja tai kas geriausia pirkėjui. Parduotuvė daug dėmesio skiria prekių ir paslugų kokybei, jų įvairovės plėtrai ir nuolat ...
Įvadas Per pastaruosius kelis dešimtmečius pasaulyje įvyko didelių pokyčių. Per tuos kelis dešimtmečius interneto teikiamos galimybės labai palengvino gyventojų kasdienių darbų atlikimą. Pasitelkiant interneto pagalbą yra atliekamos tokios užduotys kaip banko sąskaitų ad...
·Paveikslo Nr. Paveikslo pavadinimas Puslapis 1. Kosmetikos ir parfumerijos parduotuvės „Kosmada“ prekinis ženklas 4 2. Respondentų lytis 6 3. Respondentų amžius 6 4. Respondentų gaunamos pajamos per mėnesį 7 5. Respondentų socialinė padėtis 7 6. Lankymasis p...
·ĮVADAS 3 1. MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ TEORINĖ ANALIZĖ 4 1.1. Marketingo komplekso elementų samprata 4 1.2. Asortimento ypatybės 4 1.3. Kainodaros reikšmė 5 1.4. Prekių pardavimo vietos sprendimai 6 1.5. Rėmimo įvertinimas 6 2. UAB “GV GROUP” MARKETINGO KOMPLEKSO ANALIZĖ...
·: (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. : (angl. marketing environment) – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, kurios turi tiesiogi...
·ĮVADAS Darbo aktualumas. Šiai dienai, sparčiai vystantis šalies ekonomikai, didėjant konkurencijai ir kintant vartotojų lūkesčiams, yra reikalingos marketingo strategijos rengimo žinios ir patirtis, kurios būtų panaudotos metodams išgryninti. Kintant rinkos sąlygoms, įmonės t...
·Įvadas Šiuolaikinėse technologinėse įmonėse susiduriama su nuolatiniu poreikiu derinti inovacijas su rinkodaros strategijomis, siekiant išlaikyti ir sustiprinti savo konkurencinį pranašumą. Inovacijos yra varomoji jėga, leidžianti įmonėms eksperimentuoti, kurti naujoves ir kei...
·Porshe prekinis ženklas Daugelis, išgirdęs žodį „Porsche“, įsivaizduoja prabangujį visureigį „Cayenne“, sportiškąjį 911 ar bet kurį kitą „Porsche“ sukurtą automobilį. Ne visi žino, kad „Porsche“ – vokiečio automobilių kūrėjo pavardė. F.Porsche vertinamas k...
·