KONKURENCIJA LIETUVOS GROŽIO PASLAUGŲ RINKOJE
TURINYS
• Kas yra konkurencija?
• Kokia yra konkurencijos esmė?
• Kodėl konkurencija yra svarbi vartotojams?
• Kodėl konkurencija didėja grožio paslaugų rinkoje?
• Kodėl įmonių, kurios teikia grožio paslaugas vis didėja?
• Kuom išsiskiria grožio paslaugų įmonės vienos nuo kitų?
• Kaip pritraukti savo įmonei daugiau klientų?
• Kaip išskirti ir užsitikrinti ilgalaikę savo grožio paslaugų sėkmę rinkoje?
• Ką privaloma žinoti/turėti, kad grožio paslaugų rinka nemažetų?
• Kodėl grožio paslaugų kainos kyla, nors rinka didėja?
• Grožio paslaugų specialistamas tenka nerimauti dėl išaugusios konkurencijos?
• Kaip keitėsi grožio paslaugų kainos?
Kas yra konkurencija?
Padėtis rinkoje, kai:
• nei viena įmonė negali taikyti monopolinės kainos, dėl to, nes rinkoje yra kelios tokio tipo įmonės, siūlančios tokias pat ar panašias paslaugas ir prekes;
• esant laisvam įėjimui į rinką yra galimybė, kad atsiras daugiau tokių pačių ar net pranašesnių įmonių.
Kokia yra konkurencijos esmė?
Konkurencijos politikos esmė- taikyti taisykles siekiant užtikrinti, kad įmonės ir bendrovės tarpusavyje sąžiningai konkuruotų.
Kodėl konkurencija yra svarbi vartotojams?
• Mažėja kainos;
• Gerėja kokybė;
• Didėja pasirinkimas;
• Atsiranda vis daugiau naujovių;
• Didėja konkurencingumas pasaulio rinkose.
Kodėl konkurencija didėja grožio paslaugų rinkoje?
• Atsiranda vis daugiau įmonių, ...
KONKURENCIJA LIETUVOS GROŽIO PASLAUGŲ RINKOJE TURINYS • Kas yra konkurencija? • Kokia yra konkurencijos esmė? • Kodėl konkurencija yra svarbi vartotojams? • Kodėl konkurencija didėja grožio paslaugų rinkoje? • Kodėl įmonių, kurios teikia grožio...
·3 ĮVADAS Oda – tai kūno paviršiaus dangalas, kuris su specializuotais dariniais – plaukais, nagais ir odos liaukomis sudaro bendrąją kūno dangą. [1] Oda atsinaujina iš vidaus ir nuolat keičiasi. Oda sudaryta iš trijų sluoksnių: epidermis (epidermis), tikroji oda (dermis) ir...
·