Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė

9.4 (3 atsiliepimai)

Apimtis
2,270 žodžiai (-ių)
Sritis
Pedagogika
Formatas
DOCX failas (38.3 KB)
Tipas
Referatai

Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė 1 puslapis
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė 2 puslapis
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė 3 puslapis
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė 4 puslapis
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė 5 puslapis
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

 


Įvadas


Tema ir jos aktualumas.


Neginčijamai, visų mokyklų ir švietimo sistemos tikslas yra ugdymas kūrybingos, iniciatyvios ir atsakingos asmenybės. Šis siekis būtų patenkinamas kiekvieno tėvo, kuris patiki savo vaiką mokyklose. Atrodo tai galėtų būti pasiekta, tačiau daugelio tėvų, kurių vaikai švietimą gauna mokyklose, akimirką pasirodo, kad tai yra idealizuotas ir visai nerealus tikslas. Tai ne dėl pedagogų netinkamumo, sąlygų mokymuisi nesuteikimo ar švietimo sistemos neišbaigtumo, bet dėl kliūčių bei problemų, dėl kurių mažėja mokinių motyvacija ir noras eiti į mokyklas, kuriose, atrodo, nėra palankių sąlygų kūrybiškumui ar iniciatyvai augti. Nors vaikų nenoras eiti į mokyklą, egzistuoja ir yra rimta problema, ne vienerius ir ne dešimtį metų, tai neturėtų tapti įprastu reiškiniu švietimo įstaigose.


Tikslas.


Ši spraga verta dėmesio, rimto svarstymo ir analizės, siekiant suprasti, kaip geriau palaikyti švietimo sistemos kompetencijas ir tikslus. Suprasti ir įsigilinti į priežastis. Ne mažiau svarbu yra išsiaiškinti, kaip surasti būdų, kurie skatintų vaikų norą eiti į mokyklas. Taip pat kurtų tinkamą erdvę įgyti ne tik akademinių žinių, bet tuo pačiu palankias sąlygas, kiekvieno jauno žmogaus kaip asmenybės, augimui, tobulėjimui, saviugdai.


Dėstymas


Priežastys kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklas.


Visų pirma, norint surasti būdų, kurie skatintų mokinius eiti į mokyklas, kuriose jiems būtų užtikrinta saugi ir vidiniam tobulėjimui skirta erdvė, reikėtų suprasti priežastis, kodėl mokykla vaikams kelia priešiškumo jausmą ir kitaip nemotyvuoja mokinių įsitraukti į mokyklos bendruomenę, jos veiklą ir mokymosi procesą. Taip pat, kiekvienų tėvų, pedagogų ir švietimo sistemos darbuotojų, misija turėtų būti rimtas atsižvelgimas į vaikų mokyklinį gyvenimą, analizavimas ir rimtas įsigilinimas į šių problemas, kliūtis, su kuriomis tenka susidurti mokiniams. Tik supratus, šios rimtos problemos šaknis, galime stvertis pagalbos, imtis veiksmų ir ieškoti būdų, kaip pagerinti kiekvieno mokinio savijautą mokykloje ir ne tik, užtikrinti vietą, apie kurią vaikai galvotų arba eitų, nejausdami jokio spaudimo, išankstinio nusistatymo ir baimės.




  1. Psichologinės ir kitos problemos.




Nors šiuolaikinėje visuomenėje po mažu dingsta tendencija ir nusistatymas, jog “vaikai neturi ir negali turėti problemų”, vis tiek yra dalis tėvų bei mokytojų, kurie į vaikų tam tikrus sunkumus žiūri būtent taip. Pagal “Public Health Forum, 2019” - “BELLA ir COPSY” tyrimą, kuris analizavo vaikų ir jaunuolių psichinės sveikatos lygį Vokietijoje, nustatyta, kad 17% tiriamų vaikų ir paauglių tyrimų rezultatuose, pastebėta psichikos sveikatos problemų požymių. Šie rezultatai atskleidė, kad daugelis jaunuolių susiduria su rimtomis psichikos sveikatos problemomis, kurioms reikia tinkamo dėmesio ir palaikymo. Tai taip pat ...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 500 žodžiai iš 2270 žodžių.


Panašūs darbai


Švietimas Antikoje
Švietimas Antikoje

  Įvadas Renesanso metu atsiradęs ir XVIII a. įsitvirtinęs antikos terminas (lot. – antiquus – senas) plačiąją prasme reiškiantis senovę, o siauresne – senovės graikų ir romėnų kultūrą, apima laikotarpį nuo Kretos ir Mikėnų laikų (III – II tūkst.. pr. Kr.) iki Vakarų...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje
Mokyklų savarankiškumas ir ugdymo kokybė Lietuvoje

MOKYKLŲ SAVARANKIŠKUMAS IR UGDYMO KOKYBĖ LIETUVOJE Ekonomikos globalizacija skatina pasikeitimus ne tik socialinio gyvenimo srityse, bet ir švietime. Viena iš globalaus švietimo tendencijų apraiškų – švietimo standartizacija. • . Įdiegiami vis nauji švietimo standartai, rod...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Interaktyvi lenta
Interaktyvi lenta

yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Autizmo spektras. Aspergerio sindromas
Autizmo spektras. Aspergerio sindromas

  ĮVADAS Šiandien mokykla nebegali būti tokia, kaip buvo vakar, mūsų (pedagogų) užduotis pritaikyti ugdymosi procesą prie vaikų. Pastebima, kad šiandieninėje visuomenėje vis dažniau sutinkame vaikų, kurie turi vienokių ar kitokių mokymosi sutrikimų. Vaikai, turintys skirtingus ug...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Emocinė šeimos funkcija
Emocinė šeimos funkcija

  EMOCINĖ ŠEIMOS FUNKCIJA 1. Emocinis palaikymas – gebėjimas teikti vienas kitam emocinę paramą, supratimą ir užuojautą. 2. Komunikacija – atviras ir nuoširdus bendravimas, leidžiantis dalintis jausmais ir mintimis. 3. Saugumo jausmas – šeimos narių gebėjimas jaustis saugiai...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokytojo ir mokinio interakcijos analizė
Mokytojo ir mokinio interakcijos analizė

  Ekonomikos pamoka stebėta vienoje iš vidurinių mokyklų 9 klasėje, kurioje mokosi 9 mokiniai, iš kurių 5 – mergaitės, 4 - berniukai. Pastebėjau, kad keletas mokinių yra labai aktyvūs, mėgsta pasireikšti, jiems patinka mokomasis dalykas ir labai noriai atsakinėja į užduotus kla...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Quizizz  metodinė priemonė
Quizizz metodinė priemonė

QUIZIZZ METODINĖ PRIEMONĖ www.quizizz.com • Quizizz - tai įdomi, žaisminga metodinė priemonė. Čia galima kurti testus, viktorinas, apklausas, skaidres. Joje gali vienu metu mokytis ir žaisti vienas arba keli mokiniai. Žaidėjai gali būti visi vienoje patalpoje arba kiekvienas sav...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Vaikų ekonominio raštingumo mokymas priešmokyklinėje grupėje
Vaikų ekonominio raštingumo mokymas priešmokyklinėje grupėje

Gyvenant rinkos ekonomikos laikotarpiu būtina šviesti visuomenę ir teikti žinių, susijusių su ekonominiu raštingumu, kadangi asmeninio biudžeto ir finansų planavimas, rinkos kainų išmanymas, gebėjimas prisitaikyti prie kintančių situacijų prisideda prie kokybiškesnių ir saugesnių...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Vaikų laisvalaikio samprata
Vaikų laisvalaikio samprata

 VAIKŲ LAISVALAIKIO SAMPRATA L. Jovaiša nurodo, kad laisvalaikis - tai laikas, naudojamas individualiems poreikiams ir interesams tenkinti (L. Jovaiša, 1993). Viduriniųjų klasių moksleiviai, išanalizavus laiko sąnaudas, laisvalaikiui gali kasdien skirti apie 5 valandas. Tačiau dažni...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Savaitės vaikų sveikatinimo planas
Savaitės vaikų sveikatinimo planas

  VAIKŲ PSICHINĖS SVEIKATOS STIPRINIMO SAVAITĖS VEIKLOS PLANAS Ugdomosios veiklos pavadinimas: ,,Aš jaučiu ir užjaučiu‘‘ 4-5metų. Ugdymo uždaviniai: Vaikai gebės geriau suprasti ir pastebėti savo bei kitų emocijas. Vaikai atras naujų nusiraminimo bei atsipalaidavimo b...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Vasario 16 dienos scenarijus. Darželis
Vasario 16 dienos scenarijus. Darželis

VASARIO 16 DIENOS SCENARIJUS ŠIĄ GRAŽIĄ ŠVENTĘ NORIM PRADĖTI GRAŽIU EILĖRAŠTUKU APIE LIETUVĄ: DAUG GRAŽIŲ SKAMBIŲ ŽODELIŲ TURIME KALBOS KRAITELĖJ. VIETOS LIKO DAR KELIEMS MŪSŲ ŽODŽIAMS MYLIMIEMS. VIENAS ŽODIS - TAI TĖVYNĖ. ŽMONĖS JĄ NUO PRIEŠŲ GYNĖ. IR T...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Pasakojimo pagal objektą situacijoje Lietuvoje gyvenančius paukščius organizavimas
Pasakojimo pagal objektą situacijoje Lietuvoje gyvenančius paukščius organizavimas

Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Struktūruotas ugdymas ir jo galimybės
Struktūruotas ugdymas ir jo galimybės

STRUKTŪRUOTAS UGDYMAS IR JO GALIMYBĖS   Struktūruotas ugdymas yra kryptingas, planingas ir nuoseklus mokymo ir mokymosi procesas. Jis užtikrina, kad mokiniai pasiektų norimus rezultatus, gautų reikiamą informaciją ir įgūdžius, kad būtų pasiruošę tolimesniam mokymuisi arba prof...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Ugdymo institucijų pertvarka atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą
Ugdymo institucijų pertvarka atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą

    Įvadas. Ugdymo institucijų pertvarka yra reikšminga užduotis, formuojantis prie besikeičiančio pasaulio ir atitikti naujosios kartos poreikius bei iššūkius. Ši pertvarka atliekama siekiant ugdymo sistemą padaryti lanksčia, atvira naujovėms bei tob...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
„Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“ straipsnio analizė
„Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“ straipsnio analizė

  Įvadas Šiam savarankiškam darbui aš nusprendžiau pasirinkti Rūtos Tamašauskienės ir Gabrielės Tamulevičiūtės mokslinį straipsnį „Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“, nagrinėjantį penkerių – šešerių metų vaik...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Pedagoginis kūrybiškumas
Pedagoginis kūrybiškumas

 Dažnai girdima, jog kūrybingu žmogumi yra gimstama, tačiau tai didelė netiesa – juo tampama. Kūrybiškumą išsiugdyti gali kiekvienas. Todėl labai svarbu, jog jis būtų plėtojamas nuo mažiausių dienų, o tam į pagalbą ateina mokytojai. Vaikų kūrybinių galių plėtojimas, šio...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Dailės ir technologijų pamokos išplėstinis planas
Dailės ir technologijų pamokos išplėstinis planas

VERSLO FAKULTETAS PEDAGOGIKOS KATEDRA Studijų programa: PRADINIO UGDYMO PEDAGOGIKA   DAILĖS IR TECHNOLOGIJŲ PAMOKOS IŠPLĖSTINIS PLANAS Savarankiškas Dailės ir technologijų ugdymo dalyko darbas             Klasė. 2c klasė Pamokos tema: PAVASARINĖ PUOKŠT...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Neformaliojo ugdymo turinio kūrimas mokytojo lygmenyje
Neformaliojo ugdymo turinio kūrimas mokytojo lygmenyje

NEFORMALIOJO Ugdymo turinio kūrimas mokytojo lygmenyje   Ugdymo turinio kūrimas yra politinis ir socialiai konstruojamas procesas, kai vyksta ideologinė kova, konfliktai ir kompromisai. • Socialinė - istorinė ir kultūrinė situacija apsprendžia poreikį konkrečiam ugdymo turiniui....

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą