Interaktyvi lenta yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas reklamoje, prekyboje, pramogose ir švietime.
Interaktyvios lentos gali būti valdomos naudojant įvairius jutiklius, tokius kaip kamera, mikrofonas, spaudimo jutikliai ir tt. Jos gali reaguoti į gestus, balsus ir kitus naudotojų veiksmus, leidžiant naudotojams valdyti turinį ir atlikti tam tikras funkcijas.
Interaktyvios lentos yra vis populiaresnės įmonėse ir mokyklose, nes jos gali būti naudojamos mokymuisi, skaitmeninei reklamai ir kitoms veikloms, kurios reikalauja aktyvaus vartotojo dalyvavimo. Tai gali būti naudinga mokiniams, studentams ar vartotojams, kurie nori išmokti ar atlikti kažką naujo ir įdomaus.
Su šios lentos pagalba vaikai pasiekia geresnius rezultatus
Gerėja klausos bei regos impulsai.
Ši lenta ne vargina vaikų nes tai yra tarytum žaidimas kurį vaikai su mielu nou žaidžia.
Valdymas
Interaktyvios lentos yra labai populiarios vaikams, nes jos gali suteikti interaktyvų, įtraukiantį ir įdomų mokymosi patyrimą. Štai keletas pavyzdžių, kaip interaktyvios lentos naudojamos vaikų mokymuisi:
Žaidimai ir užduotys: Interaktyvios lentos gali būti naudojamos kaip žaidimų ir užduočių platforma, kurioje vaikai gali mokytis, žaisti ir tobulinti savo gebėjimus. Tokios programos gali apimti matematikos, kalbos, mokslo ir kitus mokymosi dalykus.
Kūrybiniai projektai: Interaktyvios lentos gali būti naudojamos vaikų kūrybiniam darbui, pavyzdžiui, piešimui, rašymui ir kitiems projektams. Vaikai gali naudoti lentas, kad susikurtų savo projektus, kurie gali būti saugomi ir dalijami su kitiems.
Paveikslėlių ir vaizdo medžiaga: Interaktyvios lentos taip pat gali būti naudojamos vaizdo medžiagos rodymui, pavyzdžiui, paveikslėliams, animacijai ar vaizdo įrašams. Tai gali padėti vaikams geriau suprasti ir įsiminti mokomąją medžiagą.
Bendravimas ir bendradarbiavimas: Interaktyvios lentos taip pat gali būti naudojamos vaikų bendravimui ir bendradarbiavimui su kitais vaikais ar mokytojais. Tai gali padėti vaikams plėtoti savo socialinius gebėjimus ir mokytis iš kitų.
Bendravimas ir bendradarbiavimas: Interaktyvios lentos taip pat gali būti naudojamos vaikų bendravimui ir bendradarbiavimui su kitais vaikais ...
Virtualiosios mokymosi aplinkos/įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės Turinys: • Paskirtis; • Sąsajos su ugdymo programa; • Naudojimo prieinamumas; • Integravimas į mokymo procesą; • Literatūros šaltiniai etest.lt Paskirtis: • Pale...
· Dažnai girdima, jog kūrybingu žmogumi yra gimstama, tačiau tai didelė netiesa – juo tampama. Kūrybiškumą išsiugdyti gali kiekvienas. Todėl labai svarbu, jog jis būtų plėtojamas nuo mažiausių dienų, o tam į pagalbą ateina mokytojai. Vaikų kūrybinių galių plėtojimas, šio...
· 1. RENGINYS: • Renginio tema (pavadinimas) „Šv. Kalėdų belaukiant“ • Idėja (prasmingumas, aktualumas) Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį d...
·ĮVADAS Vis daugiau ir daugiau žmonių nebijo kalbėti ne tik apie savo fizinę būklę, tačiau ir psichologinę, kuriai kartais teikiama net daugiau svarbos, nes nuo jos priklauso ir visapusiška žmogaus būklė. Tad neretai galime išgirsti į paviršių iš...
·Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „...
·QUIZIZZ METODINĖ PRIEMONĖ www.quizizz.com • Quizizz - tai įdomi, žaisminga metodinė priemonė. Čia galima kurti testus, viktorinas, apklausas, skaidres. Joje gali vienu metu mokytis ir žaisti vienas arba keli mokiniai. Žaidėjai gali būti visi vienoje patalpoje arba kiekvienas sav...
·yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...
·Išleistuvių scenarijus Mileta: Vaikystė – tai margas drugelis, Vaikystė – tai sapnas gražus. Ji lekia kaip lengvas vėjelis, Ir greitai skaičiuoja metus. Austėja D.: Palauk, sustok maža vaikyste, Neišsinešk meškiukų, pasakų gražių. Mes dar nespėjome lėlėms kasų supin...
·Įvadas. Ugdymo institucijų pertvarka yra reikšminga užduotis, formuojantis prie besikeičiančio pasaulio ir atitikti naujosios kartos poreikius bei iššūkius. Ši pertvarka atliekama siekiant ugdymo sistemą padaryti lanksčia, atvira naujovėms bei tob...
·MOKYKLŲ SAVARANKIŠKUMAS IR UGDYMO KOKYBĖ LIETUVOJE Ekonomikos globalizacija skatina pasikeitimus ne tik socialinio gyvenimo srityse, bet ir švietime. Viena iš globalaus švietimo tendencijų apraiškų – švietimo standartizacija. • . Įdiegiami vis nauji švietimo standartai, rod...
·Įvadas Šiam savarankiškam darbui aš nusprendžiau pasirinkti Rūtos Tamašauskienės ir Gabrielės Tamulevičiūtės mokslinį straipsnį „Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“, nagrinėjantį penkerių – šešerių metų vaik...
· VAIKŲ LAISVALAIKIO SAMPRATA L. Jovaiša nurodo, kad laisvalaikis - tai laikas, naudojamas individualiems poreikiams ir interesams tenkinti (L. Jovaiša, 1993). Viduriniųjų klasių moksleiviai, išanalizavus laiko sąnaudas, laisvalaikiui gali kasdien skirti apie 5 valandas. Tačiau dažni...
·VAIKŲ PSICHINĖS SVEIKATOS STIPRINIMO SAVAITĖS VEIKLOS PLANAS Ugdomosios veiklos pavadinimas: ,,Aš jaučiu ir užjaučiu‘‘ 4-5metų. Ugdymo uždaviniai: Vaikai gebės geriau suprasti ir pastebėti savo bei kitų emocijas. Vaikai atras naujų nusiraminimo bei atsipalaidavimo b...
·