Studi.lt - Rašto darbai, referatai ir rašiniai

Interaktyvi lenta

9.8 (3 atsiliepimai)

Apimtis
945 žodžiai (-ių)
Sritis
Pedagogika
Formatas
PPTX failas (3.09 MB)
Tipas
Skaidrės

Interaktyvi lenta 1 puslapis
Interaktyvi lenta 2 puslapis
Interaktyvi lenta 3 puslapis
Interaktyvi lenta 4 puslapis
Interaktyvi lenta 5 puslapis
Interaktyvi lenta 6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.


Interaktyvi lenta yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas reklamoje, prekyboje, pramogose ir švietime.
Interaktyvios lentos gali būti valdomos naudojant įvairius jutiklius, tokius kaip kamera, mikrofonas, spaudimo jutikliai ir tt. Jos gali reaguoti į gestus, balsus ir kitus naudotojų veiksmus, leidžiant naudotojams valdyti turinį ir atlikti tam tikras funkcijas.
Interaktyvios lentos yra vis populiaresnės įmonėse ir mokyklose, nes jos gali būti naudojamos mokymuisi, skaitmeninei reklamai ir kitoms veikloms, kurios reikalauja aktyvaus vartotojo dalyvavimo. Tai gali būti naudinga mokiniams, studentams ar vartotojams, kurie nori išmokti ar atlikti kažką naujo ir įdomaus.
Su šios lentos pagalba vaikai pasiekia geresnius rezultatus
Gerėja klausos bei regos impulsai.
Ši lenta ne vargina vaikų nes tai yra tarytum žaidimas kurį vaikai su mielu nou žaidžia.
Valdymas
Interaktyvios lentos yra labai populiarios vaikams, nes jos gali suteikti interaktyvų, įtraukiantį ir įdomų mokymosi patyrimą. Štai keletas pavyzdžių, kaip interaktyvios lentos naudojamos vaikų mokymuisi:
Žaidimai ir užduotys: Interaktyvios lentos gali būti naudojamos kaip žaidimų ir užduočių platforma, kurioje vaikai gali mokytis, žaisti ir tobulinti savo gebėjimus. Tokios programos gali apimti matematikos, kalbos, mokslo ir kitus mokymosi dalykus.
Kūrybiniai projektai: Interaktyvios lentos gali būti naudojamos vaikų kūrybiniam darbui, pavyzdžiui, piešimui, rašymui ir kitiems projektams. Vaikai gali naudoti lentas, kad susikurtų savo projektus, kurie gali būti saugomi ir dalijami su kitiems.
Paveikslėlių ir vaizdo medžiaga: Interaktyvios lentos taip pat gali būti naudojamos vaizdo medžiagos rodymui, pavyzdžiui, paveikslėliams, animacijai ar vaizdo įrašams. Tai gali padėti vaikams geriau suprasti ir įsiminti mokomąją medžiagą.
Bendravimas ir bendradarbiavimas: Interaktyvios lentos taip pat gali būti naudojamos vaikų bendravimui ir bendradarbiavimui su kitais vaikais ar mokytojais. Tai gali padėti vaikams plėtoti savo socialinius gebėjimus ir mokytis iš kitų.
Bendravimas ir bendradarbiavimas: Interaktyvios lentos taip pat gali būti naudojamos vaikų bendravimui ir bendradarbiavimui su kitais vaikais ...

Šiuo metu matote 30% šio darbo.

Matomi 373 žodžiai iš 945 žodžių.


Panašūs darbai


Struktūruotas ugdymas ir jo galimybės
Struktūruotas ugdymas ir jo galimybės

STRUKTŪRUOTAS UGDYMAS IR JO GALIMYBĖS   Struktūruotas ugdymas yra kryptingas, planingas ir nuoseklus mokymo ir mokymosi procesas. Jis užtikrina, kad mokiniai pasiektų norimus rezultatus, gautų reikiamą informaciją ir įgūdžius, kad būtų pasiruošę tolimesniam mokymuisi arba prof...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės
Virtualiosios mokymosi aplinkos / įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės

Virtualiosios mokymosi aplinkos/įrankiai bei skaitmeninės mokymosi priemonės Turinys: • Paskirtis; • Sąsajos su ugdymo programa; • Naudojimo prieinamumas; • Integravimas į mokymo procesą; • Literatūros šaltiniai etest.lt Paskirtis: • Pale...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Ugdymo institucijų pertvarka atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą
Ugdymo institucijų pertvarka atsižvelgiant į besikeičiantį pasaulį ir naująją kartą

    Įvadas. Ugdymo institucijų pertvarka yra reikšminga užduotis, formuojantis prie besikeičiančio pasaulio ir atitikti naujosios kartos poreikius bei iššūkius. Ši pertvarka atliekama siekiant ugdymo sistemą padaryti lanksčia, atvira naujovėms bei tob...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokytojų bendradarbiavimas
Mokytojų bendradarbiavimas

  Įvadas Temos aktualumas. Mokykloje mokiniai praleidžia didžiąją dienos dalį, todėl natūralu, kad joje mokiniai ne tik įgyja žinių, bet ir mokosi bendrauti, formuoja pasaulėžiūrą ir vertybes. Kad į mokyklą vaikai eitų noriai ir joje leistų laiką prasmingai atsakingi ir tėvai...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Vaikui skirtos higieniškos aplinkos kūrimas darželyje
Vaikui skirtos higieniškos aplinkos kūrimas darželyje

  ĮVADAS Vaikai augs sveiki ir normaliai vystysis, jei gyvens švarioje aplinkoje, kvėpuos grynu oru, gers švarų vandenį. Šių sąlygų reikia visiems. Jas sukurti privalome mokytis nuo vaikystės (Zaborskis ir kt., 1995). Higienišką aplinką sukurti galime patys vaikams, turėdami žini...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Vasario 16 dienos scenarijus. Darželis
Vasario 16 dienos scenarijus. Darželis

VASARIO 16 DIENOS SCENARIJUS ŠIĄ GRAŽIĄ ŠVENTĘ NORIM PRADĖTI GRAŽIU EILĖRAŠTUKU APIE LIETUVĄ: DAUG GRAŽIŲ SKAMBIŲ ŽODELIŲ TURIME KALBOS KRAITELĖJ. VIETOS LIKO DAR KELIEMS MŪSŲ ŽODŽIAMS MYLIMIEMS. VIENAS ŽODIS - TAI TĖVYNĖ. ŽMONĖS JĄ NUO PRIEŠŲ GYNĖ. IR T...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
„Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“ straipsnio analizė
„Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“ straipsnio analizė

  Įvadas Šiam savarankiškam darbui aš nusprendžiau pasirinkti Rūtos Tamašauskienės ir Gabrielės Tamulevičiūtės mokslinį straipsnį „Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“, nagrinėjantį penkerių – šešerių metų vaik...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Interaktyvi lenta
Interaktyvi lenta

yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Savaitės vaikų sveikatinimo planas
Savaitės vaikų sveikatinimo planas

  VAIKŲ PSICHINĖS SVEIKATOS STIPRINIMO SAVAITĖS VEIKLOS PLANAS Ugdomosios veiklos pavadinimas: ,,Aš jaučiu ir užjaučiu‘‘ 4-5metų. Ugdymo uždaviniai: Vaikai gebės geriau suprasti ir pastebėti savo bei kitų emocijas. Vaikai atras naujų nusiraminimo bei atsipalaidavimo b...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokyklinių renginių planų idėjos
Mokyklinių renginių planų idėjos

 1. RENGINYS: • Renginio tema (pavadinimas) „Šv. Kalėdų belaukiant“ • Idėja (prasmingumas, aktualumas) Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį d...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Dailės ir technologijų pamokos išplėstinis planas
Dailės ir technologijų pamokos išplėstinis planas

VERSLO FAKULTETAS PEDAGOGIKOS KATEDRA Studijų programa: PRADINIO UGDYMO PEDAGOGIKA   DAILĖS IR TECHNOLOGIJŲ PAMOKOS IŠPLĖSTINIS PLANAS Savarankiškas Dailės ir technologijų ugdymo dalyko darbas             Klasė. 2c klasė Pamokos tema: PAVASARINĖ PUOKŠT...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė
Kodėl mokiniai nenori eiti į mokyklą? Priežaščių ir būdų analizė

  Įvadas Tema ir jos aktualumas. Neginčijamai, visų mokyklų ir švietimo sistemos tikslas yra ugdymas kūrybingos, iniciatyvios ir atsakingos asmenybės. Šis siekis būtų patenkinamas kiekvieno tėvo, kuris patiki savo vaiką mokyklose. Atrodo tai galėtų būti pasiekta, tačiau daugelio...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Darželio išleistuvių scenarijus
Darželio išleistuvių scenarijus

Išleistuvių scenarijus Mileta: Vaikystė – tai margas drugelis, Vaikystė – tai sapnas gražus. Ji lekia kaip lengvas vėjelis, Ir greitai skaičiuoja metus. Austėja D.: Palauk, sustok maža vaikyste, Neišsinešk meškiukų, pasakų gražių. Mes dar nespėjome lėlėms kasų supin...

·
1 atsiliepimai
Peržiūrėti
Linksmosios vaikų velykėlės - scenarijus
Linksmosios vaikų velykėlės - scenarijus

LINKSMOSIOS VAIKŲ VELYKĖLĖS-SCENARIJUS Salėje sėdi Velykė su dideliu krepšiu,pilnu margučių,vis apsidairo,lyg kažko laukdama: -Sveiki visi susirinkę,ar žinote kokia proga jus šiandien čia pakviečiau?(Vaikai atsako).Taip taip,ogi savaitė po Velykų praėjo ir prasidėjo vaikų Velyk...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Socialinis nerimas mokykloje: kaip atpažinti ir padėti?
Socialinis nerimas mokykloje: kaip atpažinti ir padėti?

ĮVADAS Vis daugiau ir daugiau žmonių nebijo kalbėti ne tik apie savo fizinę būklę, tačiau ir psichologinę, kuriai kartais teikiama net daugiau svarbos, nes nuo jos priklauso ir visapusiška žmogaus būklė. Tad neretai galime išgirsti į paviršių iš...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Pedagoginis kūrybiškumas
Pedagoginis kūrybiškumas

 Dažnai girdima, jog kūrybingu žmogumi yra gimstama, tačiau tai didelė netiesa – juo tampama. Kūrybiškumą išsiugdyti gali kiekvienas. Todėl labai svarbu, jog jis būtų plėtojamas nuo mažiausių dienų, o tam į pagalbą ateina mokytojai. Vaikų kūrybinių galių plėtojimas, šio...

·
3 atsiliepimai
Peržiūrėti
Emocinė šeimos funkcija
Emocinė šeimos funkcija

  EMOCINĖ ŠEIMOS FUNKCIJA 1. Emocinis palaikymas – gebėjimas teikti vienas kitam emocinę paramą, supratimą ir užuojautą. 2. Komunikacija – atviras ir nuoširdus bendravimas, leidžiantis dalintis jausmais ir mintimis. 3. Saugumo jausmas – šeimos narių gebėjimas jaustis saugiai...

·
4 atsiliepimai
Peržiūrėti
Mokytojo vaidmuo ir ugdymo(si) aplinka XXI amžiuje
Mokytojo vaidmuo ir ugdymo(si) aplinka XXI amžiuje

1. Esė 1.1 Iki šiol mokytojų vaidmuo švietimo sistemoje buvo esminis ir plačiai žinomas. Tačiau XXI amžius, pasižymintis nuolatiniais pokyčiais ir technologijų plėtra, atnešė naujus iššūkius ir galimybes mokytojams. Šis tekstas apžvelgia XXI amžiaus mokytojo vaidmenį, jo svar...

·
2 atsiliepimai
Peržiūrėti
Atsisiųsti šį darbą