Įvadas
Švietimo skaitmeninimas yra aktuali tema jau keletą dešimtmečių. Daugėjant kompiuterių ir asmeninių išmaniųjų įrenginių, skaitmenizavimas daro didelį spaudimą mokyklų sistemoms ir pedagogams. Išmanūs įrenginiai keičia mūsų bendravimo ir darbo būdą, todėl svarbu, kad mokyklos įtrauktų šiuos naujus įgūdžius į savo mokymo programas. Be mokymo naudotis įrenginiais ir įvairiomis sistemomis, kitas svarbus technologijų taikymo švietime tikslas yra pagerinti patį mokymąsi. Tai galima pasiekti, pavyzdžiui, naudojant žaidimus, modeliavimą ir elektronines užduotis arba pasinaudoti automatiškai surinktais mokymosi analitiniais duomenimis. Informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) integravimas ugdyme turi daug naudos, tačiau didžiausia nauda yra terpės užpildymas tarp sąveikaujančių naudos gavėjų. Išsamiau, skaitmeninės mokymosi aplinkos suteikia galimybę mokytojams stebėti mokinių pažangą ir todėl nedelsiant suteikti jiems grįžtamąjį ryšį ir (arba) pagalbą, jei ji reikalinga. Tuo pačiu metu mokiniai gali patys reguliuoti savo mokymosi strategijas ir poreikius, remiantis savo vidine motyvacija. R. Rimšelienė teigia, kad IKT – neatsiejama dabartinio mokymo komponentė, todėl aišku, jog deramai taikomos, informacinės ir komunikacinės technologijos galimai kelia mokymo kokybę. Gretinant elektronines ir tradicines priemones pastebėta, kad elektroninės lenkia tradicines tokiose plotmėse kaip mokomosios medžiagos vizualizavimas, skirtingų reiškinių sąveikos aiškinimas, eksperimentų atlikimas, žinių įvertinimas, gebėjimų formavimas, informacijos paieška, minties ir požiūrio kūrybingas atskleidimas, bendradarbiavimas esamu ar skirtingu metu. Dėl šių priežasčių mokymas gali pagerėti. Daug kartų tikslingai atliekant tą patį darbą, kartojant tą patį veiksmą ar uždavinį, mokiniai įgyja tam tikrus įgūdžius. Pasitelkiant IKT tokių užduočių atlikimui, grįžtamasis ryšys gaunamas iš karto, visos klaidos pateikiamos, galimai - mokiniai su laiku nebedarys tų pačių klaidų, išsivystys geri konkrečios veiklos gebėjimai.
Europos Sąjungos mastu pirmojoje Europos skaitmeninėje darbotvarkėje 2010-2020 m. informacinės ir komunikacinės technologijos (IKT) pirmąsyk įvardintos kaip atliekančios nepaprastai svarbų vaidmenį siekiant ES tikslų. Antrąja Europos skaitmenine darbotvarke 2020-2030 m. skaitmeninė pertvarka paskelbta vienu iš pagrindinių Europos Komisijos (EK) politikos krypčių, su tikslu sukurti prie skaitmeninio amžiaus prisitaikiusią Europą, kurioje skaitmeninė transformacija būtų naudinga visiems. Ši skaitmeninio dešimtmečio vizija, kurią EK siekia įgyvendinti iki 2030 m. apima tikslus keturiose srityse. Neatsiliekant nuo Europos Sąjungos, Lietuva taipogi skiria daug dėmesio skaitmenizavimo temai visose srityse. Vienas pagrindinių Lietuvos pažangos strategijos „Lietuva 2030“ principų – gera informacinių ir skaitmeninių technologijų infrastruktūra. Šiuo metu atnaujinamoje Pažangos strategijoje „Lietuva 2050” spartėjantys technologiniai pokyčiai ir hipersusietumas išskirti kaip viena svarbiausių megatendencijų, turinčių didelę įtaką valstybės pažangai.
Literatūros analizė
Atlikus literatūros analizę, į...
Аkcinės bеndrovės „Swedbank “ ir Uždаrosios аkcinės bеndrovės „Lidl Liеtuvа“ sociаlinė аtsаkomybė ĮVADAS Temos aktualumas. Šiandieniniame, labai greitai besikeičiančiame, daugybę kartų atsinaujinančiame įmonės socialinė atsakomybė yra viena populiaria...
·Geografinė padėtis. Švedijos plotas yra 449 965 kvadratinių kilometrų. Tai didžiausia iš penkių Šiaurės šalių ir pagal dydį yra trečia ES. Pusė visos teritorijos apaugusi miškais, iš kurių 80% yra privati nuosavybė, o mažiau negu 10% - dirbama žemė. Gana lygus kraštovaizdis...
·Įvadas Temos aktualumas. Egzistuojame modernioje visuomenėje, kurioje yra akcentuojami intelektiniai sugebėjimai ir kūrybiškumas. Vis dažniau vertinamas ne darbas, o veikla, pasireiškianti gebėjimais veikti įvairiose situacijose, nuolat plėtoti ar įgyti naują kompetenciją. K...
·Darbo tikslas: išanalizuoti darbuotojų motyvavimo teorinius aspektus Darbo uždaviniai: 1) Paaiškinti pagrindines motyvacijos sąvokas ir teorijas 2) Atskleisti pagrindines įmonės darbuotojų motyvavimo priemones ir sistemas. 3) Pristatyti darbuotojų motyvavimą skirtinguose karjeros e...
·ĮVADAS Temos aktualumas. Jaunu žmogumi Lietuvoje yra klasifikuojamas asmuo nuo 14 iki 29 metų amžiaus (LR Jaunimo politikos pagrindų įstatymas, Ţin., 2003, Nr.119-5406). Remiantis statistikos departamento duomenimis jaunimas Lietuvoje užima nemažą visuomenės dalį. 2020 metais...
·Tikslas Išanalizuoti vartotojų elgsenos modelius socialiniuose tinkluose bei išsiaiškinti kaip įmonės gali pritaikyti šią informaciją savo sprendimams. Socialiniai tinklai Socialiniuose tinkluose apstu įvairaus kuriamo turinio. Tai tapo ne tik viena iš pagrindinių platformų...
·Klasikinė vadybos mokykla Klasikinės vadybos mokyklos idėjos buvo suformuluotos ir pradėtos taikyti XIX a. pabaigoje – XX a. pradžioje. Klasikinės vadybos atstovai siekė vieno bendro tikslo – bandė rasti „vieną geriausią būdą“ valdyti sudėtingas pramonės organizacijas ir s...
·Įvadas Kiekvienoje šalyje už darbą yra atlyginama. Dažniausiai yra mokamas sutartas atlyginimas, tačiau gali būti ir kitos atsiskaitymo formos (pvz. natūra). Labiausiai paplitusios darbo užmokesčio sistemos yra vienetinė ir laikinė. Tačiau, kaip ir viskas šiame pasaulyje, jos...
·1.1 ŠVIETIMO ORGANIZACIJOS VADOVO LYDERYSTĖS SAMPRATA Šiame skyriuje apžvelgiamas mokyklos lyderio vaidmuo vadovaujant mokyklai. Šiandieninėje literatūroje galima rasti daugybę lyderystės apibrėžimų, tačiau norėdami suprasti kas yra lyderystė, turime išsiaiškinti lyderio sąvok...
·ORGANIZACINĖ KULTŪRA – SAVARANKIŠKA NAMŲ UŽDUOTIS SEMINARUI • Peržiūrėkite įvairių organizacijų tinklalapius ir atrinkite vieną organizaciją, kurios kultūra Jums atrodo „gera“, t.y. prisidedanti prie organizacijos efektyvumo. • Surašykite į atskirą lapą atsi...
·UAB AUTOVEDA KLIENTŲ VALDYMO SPRENDIMAI Probleminis klausimas, tikslas, uždaviniai Probleminis klausimas – Kaip pagerinti UAB Autoveda klientų valdymo sprendimus? Tikslas – atlikus UAB Autoveda paslaugos valdymo analizę, pateikti sprendimus klientų valdymo kokybės gerinimui. Darbo...
·(Kokybės raida, samprata) Kokybė reiškia išlikimą versle, vertės sukūrimo sistemos supratimą ir optimizavimą. Pasikeitimai susiję su kokybe: mokymas, kvalifikacijos sertifikavimas, priemonės, klientų poreikių tenkinimas-individualizuota gamyba ir geras aptarnavimas, kokybės mig...
·ĮVADAS Kiekvienas vadovas organizacijoje norėtų žinoti, kaip reikia veikti, kad darbuotojai dirbtų noriai, produktyviai ir būtų patenkinti darbu. Pagrindinė vadovų veikla ir yra – skatinti darbuotojų entuziazmą darbe. Skirtingiems žmonėms tinka skirtingi skatinimo būdai, bet...
· • Vadybos referatas Tikslas • Mano darbo tikslas išskirti pagrindinius sėkmės kriterijus ir veiksnius, trumpai juos aprašant. Uždaviniai • Informacijos šaltinių apžvalga • Sėkmės rodiklių išrinkimas ir paaiškinimas • EKVF tobulumo modelio paskirtis...
·1. VISUOMENĖS APŽVALGA 1.1. Trumpa sociologijos mokslo apžvalga Terminas sociologija sudarytas iš dviejų žodžių( lot. Societas- visuomenė, gr. Logos- sąvoka, mokslas). Taigi, etimologiniu požiūriu sociologija- tai mokslas apie visuomenę. Šiuolaikinė sociologija remiasi tiek...
· ĮVADAS AB "Vilniaus pergalė" yra viena iš didžiausių Lietuvos saldainių gamintojų, veikianti nuo 1952 metų. Įmonės pagrindinė veikla yra saldainių ir kitų saldumynų gamyba, tiek Lietuvoje, tiek ir eksportuojant į kitas šalis. Įmonė yra žinoma ne tik Lietuvoje, bet ir už...
·Įvadas Temos aktualumas. Valdymas - tai sąmoningas ir nuolatinis formalių organizacijų „formos palaikymas“, o svarbiausia šiai veiklai – menas priimti sprendimus. Sprendimų priėmimas – veiksmų konkrečiai problemai spręsti krypties nustatymas ir parinkimas arba pasinaudojim...
·ĮVADAS Darbo aktualumas – Kiekvienam žmogui, skirtinguose darbuose veikia skirtingos motyvacijos formos. Tačiau egzistuoja tam tikri dėsningumai bei teorijos kurių pagalba galima kurti vieningas darbuotojų motyvavimo sistemas, kurios padės išsaugoti darbuotojus ir skatinti dirbti...
·