Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.
VERSLO FAKULTETAS
PEDAGOGIKOS KATEDRA
Studijų programa: PRADINIO UGDYMO PEDAGOGIKA
DAILĖS IR TECHNOLOGIJŲ PAMOKOS IŠPLĖSTINIS PLANAS
Savarankiškas Dailės ir technologijų ugdymo dalyko darbas
Klasė. 2c klasė
Pamokos tema: PAVASARINĖ PUOKŠTĖ/PUOKŠTĖ MAMYTEI
Tikslas – Tapant guašu ir aplikuojant sukurti pavasarinių gėlių puokštę, panaudojant skirtingas popieriaus rūšis ir raiškos priemones.
Uždaviniai:
Guašo pagalba išgaus įvairias spalvas ir išbandys tapymą guašu ant gofruoto popieriaus.
Prisimins pavasarines gėles ir iš krepinio popieriaus sukurs nesudėtingos formos ir spalvų gėles.
Tyrinės sukurtas gėles, pasirinks spalvas ir dekoruos darbelio foną.
Užrašys kūrinio metriką ir susitvarkys savo darbo vietą.
Gebėjimai bei žinios ir supratimas (BP):
1.2.1. Skirti ir atpažinti šias raiškos priemones: flomasterius, pieštukus, guašas, akvarelė.
1.2.3. Atsižvelgti į tapybos guašo ir akvarelės dažais ypatumus
1.2.5. Saugiai dirbti su pieštukais, segikliais, plunksnomis, žirklėmis ir kt. pavojingais reikmenimis
1.2.6. Pamokos pabaigoje sutvarkyti savo kūrybos reikmenis.
1.4.1. Kiekvienam savo dailės darbeliui užrašyti metriką (vardą, pavardę, klasę).4.2.1. Mokytojui padedant, nusakyti, kokius darbus reikia atlikti, kad pagamintų numatytus gaminius.
Situacija: vaikų pasiekimas – sakytinė kalba (pasakojimas). Jie mokosi pasakoti tęsti draugo pasakojimą, apie vieną objektą, objektą situacijoje, siužetinį paveikslėlį, vaizdavimo aplinką, įvardija detales, savybes, būsenas, vartoja naujai išgirstus žodžius (pasinaudota tema „...
VASARIO 16 DIENOS SCENARIJUS
ŠIĄ GRAŽIĄ ŠVENTĘ NORIM PRADĖTI GRAŽIU EILĖRAŠTUKU APIE LIETUVĄ:
DAUG GRAŽIŲ SKAMBIŲ ŽODELIŲ
TURIME KALBOS KRAITELĖJ.
VIETOS LIKO DAR KELIEMS
MŪSŲ ŽODŽIAMS MYLIMIEMS.
VIENAS ŽODIS - TAI TĖVYNĖ.
ŽMONĖS JĄ NUO PRIEŠŲ GYNĖ.
IR T...
Išleistuvių scenarijus
Mileta: Vaikystė – tai margas drugelis,
Vaikystė – tai sapnas gražus.
Ji lekia kaip lengvas vėjelis,
Ir greitai skaičiuoja metus.
Austėja D.: Palauk, sustok maža vaikyste,
Neišsinešk meškiukų, pasakų gražių.
Mes dar nespėjome lėlėms kasų supin...
yra įrenginys, kuris leidžia naudotojams bendrauti su skaitmeniniais turiniais naudojant gestus, fizinę sąveiką ar kitus metodus. Tai gali būti stacionarus arba mobilus įrenginys, pavyzdžiui, interaktyvus stalčių viršus ar interaktyvus ekranas. Šis įrenginys gali būti naudojamas rek...
STRUKTŪRUOTAS UGDYMAS IR JO GALIMYBĖS
Struktūruotas ugdymas yra kryptingas, planingas ir nuoseklus mokymo ir mokymosi procesas.
Jis užtikrina, kad mokiniai pasiektų norimus rezultatus, gautų reikiamą informaciją ir įgūdžius, kad būtų pasiruošę tolimesniam mokymuisi arba prof...
Įvadas
Šiam savarankiškam darbui aš nusprendžiau pasirinkti Rūtos Tamašauskienės ir Gabrielės Tamulevičiūtės mokslinį straipsnį „Penkerių – šešerių metų vaikų agresyvaus elgesio šalinimas ikimokyklinėje įstaigoje“, nagrinėjantį penkerių – šešerių metų vaik...
ĮVADAS
Šiandien mokykla nebegali būti tokia, kaip buvo vakar, mūsų (pedagogų) užduotis pritaikyti ugdymosi procesą prie vaikų. Pastebima, kad šiandieninėje visuomenėje vis dažniau sutinkame vaikų, kurie turi vienokių ar kitokių mokymosi sutrikimų. Vaikai, turintys skirtingus ug...
NEFORMALIOJO Ugdymo turinio kūrimas mokytojo lygmenyje
Ugdymo turinio kūrimas yra politinis ir socialiai konstruojamas procesas, kai vyksta ideologinė kova, konfliktai ir kompromisai.
• Socialinė - istorinė ir kultūrinė situacija apsprendžia poreikį konkrečiam ugdymo turiniui....
Gyvenant rinkos ekonomikos laikotarpiu būtina šviesti visuomenę ir teikti žinių, susijusių su ekonominiu raštingumu, kadangi asmeninio biudžeto ir finansų planavimas, rinkos kainų išmanymas, gebėjimas prisitaikyti prie kintančių situacijų prisideda prie kokybiškesnių ir saugesnių...
Ekonomikos pamoka stebėta vienoje iš vidurinių mokyklų 9 klasėje, kurioje mokosi 9 mokiniai, iš kurių 5 – mergaitės, 4 - berniukai. Pastebėjau, kad keletas mokinių yra labai aktyvūs, mėgsta pasireikšti, jiems patinka mokomasis dalykas ir labai noriai atsakinėja į užduotus kla...
VAIKŲ LAISVALAIKIO SAMPRATA
L. Jovaiša nurodo, kad laisvalaikis - tai laikas, naudojamas individualiems poreikiams ir interesams tenkinti (L. Jovaiša, 1993). Viduriniųjų klasių moksleiviai, išanalizavus laiko sąnaudas, laisvalaikiui gali kasdien skirti apie 5 valandas. Tačiau dažni...
(Improving the balance movement of lower - grade students through the modification of engklek traditional game) Impact factor 4.666
Santrauka
Pusiausvyra – tai sugebėjimas išlaikyti stabilią statinę kūno padėtį arba išlaikyti reikiamą kūno padėtį atliekant įvairius judesius a...
1. RENGINYS:
• Renginio tema (pavadinimas)
„Šv. Kalėdų belaukiant“
• Idėja (prasmingumas, aktualumas)
Renginys organizuojamas norint giliau supažindinti su Advento tradicijomis ir papročiais bei gilinti bendravimo įgūdžius. Ugdyti kūrybiškumą. Per kūrybinį d...
Dažnai girdima, jog kūrybingu žmogumi yra gimstama, tačiau tai didelė netiesa – juo tampama. Kūrybiškumą išsiugdyti gali kiekvienas. Todėl labai svarbu, jog jis būtų plėtojamas nuo mažiausių dienų, o tam į pagalbą ateina mokytojai. Vaikų kūrybinių galių plėtojimas, šio...
1. Esė
1.1
Iki šiol mokytojų vaidmuo švietimo sistemoje buvo esminis ir plačiai žinomas. Tačiau XXI amžius, pasižymintis nuolatiniais pokyčiais ir technologijų plėtra, atnešė naujus iššūkius ir galimybes mokytojams. Šis tekstas apžvelgia XXI amžiaus mokytojo vaidmenį, jo svar...
EMOCINĖ ŠEIMOS FUNKCIJA
1. Emocinis palaikymas – gebėjimas teikti vienas kitam emocinę paramą, supratimą ir užuojautą.
2. Komunikacija – atviras ir nuoširdus bendravimas, leidžiantis dalintis jausmais ir mintimis.
3. Saugumo jausmas – šeimos narių gebėjimas jaustis saugiai...
Įvadas
Tema ir jos aktualumas.
Neginčijamai, visų mokyklų ir švietimo sistemos tikslas yra ugdymas kūrybingos, iniciatyvios ir atsakingos asmenybės. Šis siekis būtų patenkinamas kiekvieno tėvo, kuris patiki savo vaiką mokyklose. Atrodo tai galėtų būti pasiekta, tačiau daugelio...
MOKYKLŲ SAVARANKIŠKUMAS IR UGDYMO KOKYBĖ LIETUVOJE
Ekonomikos globalizacija skatina pasikeitimus ne tik socialinio gyvenimo srityse, bet ir švietime. Viena iš globalaus švietimo tendencijų apraiškų – švietimo standartizacija.
• . Įdiegiami vis nauji švietimo standartai, rod...