Referatas Butų kainos

9.8 (2 atsiliepimai)

Apimtis
1146 žodžiai (-ių)
Kategorija
Rinkodara

Rašto darbas
Rašto darbas
Rašto darbas
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.


Butų kainos

MYKOLO ROMERIO UNIVERSITETAS

TEISĖSAUGOS FAKULTETAS

MUITINĖS VEIKLOS KATEDRA

MTVbd4-01 grupės studento

Andriaus Fugalio

tiriamasis darbas

BUTŲ RINKOS APŽVALGA

Vilnius

-2005-

TURINYS

ĮVADAS 3

DARBO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI 3

NEKILNOJAMOJO TURTO RINKOS APŽVALGA 4

2005 M. VASARIS 4

VILNIUS 4

KAUNAS 6

KLAIPĖDA 7

ŠIAULIAI 8

PANEVĖŽYS 9

IŠVADOS 10

INFORMACIJOS ŠALTINIAI 13

Įvadas

Butai – viena iš svarbiausių nekilnojamojo turto rūšių, kuri vaidina

itin didelį vaidmenį žmonių gyvenime, todėl šiame darbe nusprendžiau

palyginti butų kainas didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune,

Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

Kainų palyginimą atlikau vadovaudamasis lyginamosios vertės metodu,

kurio esmę sudaro analogiško turto kainų palyginimas, t.y. lyginant

įvairius skelbimus laikraščiuose, internete ir kituose šaltiniuose.

Butų kainų palyginimas tarp įvairių miestų atspindi visą kainodaros

veiksnių sistemą: infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos kainą

bei kitus rinkos rodiklius.

Rinkos kaina yra susitarimas tarp pirkėjo ir pardavėjo, tai yra

marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus,

susijusius su kainų nustatymu ir keitimu arba tai tiesiog suma pinigų,

prašomų už prekę ar paslaugą arba suma tų vertybių, kuriuos vartotojas

atiduoda už teisę gauti ir pasinaudoti preke ar ppaslauga.

Darbo tikslas ir uždaviniai

Nustatyti butų kainų vidurkį Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir

Panevėžio miestuose.

Palyginti butų kainas tarp Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio

miestų.

Nustatyti kelių kambarių butai ir kuriame mieste yra pigiausi ir

brangiausi.

Nekilnojamojo turto rinkos apžvalga

2005 m. vasaris

VILNIUS

Vilniaus gyvenamųjų patalpų savininkai nusiteikę optimistiškai: tiek

butų, tiek gyvenamųjų namų ir žemės sklypų pardavimo kainos tebeauga, o

paklausa nekilnojamajam turtui vis dar išlieka kur kas aukštesnė nei

pasiūla. Augančios realios ir deklaruojamos gyventojų pajamos, itin

palankios kreditavimo sąlygos bei žemi apsirūpinimo būstu rodikliai,

didėjantis užsienio investuotojų dėmesys lemia, kad būstų paklausa ir

toliau didėja. Nors Vilniuje naujos statybos butų pasiūla pastaraisiais

metais auga (2004 m. naujos statybos butų pasiūla palyginti su 2003 m.

išaugo apie 50 proc., o šiemet turėtų būti apie 30 proc. didesnė nei

pernai), per metus pastatomų 3000-4000 butų dabartinės rinkos sąlygomis

nepakanka. Todėl 2004 m. beveik visi (apie 99 proc.) pastatyti butai yra

parduoti, o iš 3800 iki 2005-ųjų pabaigos numatomų pastatyti ir naudoti

atiduotų butų neparduotų ar nerezervuotų turėtų likti apie 30 proc.

Aktyviai rezervuojami butai tuose nnamuose, kurie bus baigti statyti dar tik

2006 m. Greičiausiai išperkami (rezervuojami) butai prestižiniuose miesto

rajonuose (Senamiestyje, Žvėryne, Antakalnyje) ir patraukliose teritorijose

esančiuose namuose.

[pic]

[pic]

Prognozuojama, jog per 2006 m. Vilniuje bus pastatyta ne daugiau 4000-4500

butų, tad tendencija pirkti butus dar gerokai iki namo statybos pabaigos

(„iš projektų“)mažiausiai dar kelerius metus turėtų nesikeisti. Antrinėje

rinkoje esančių naujos statybos butų mažoka, todėl pirkėjai, norintys

įsigyti naujos statybos butą jau pastatytame name, priversti mokėti 10-20

proc. aukštesnę kainą palyginus su buto, kurį bus galima įsigyti naujame

name po metų. Didžiausią ppaklausą turi 1-2 kambarių butai (iki 70 kv.m

ploto), kiek mažesnę – 3-jų kambarių butai (80-90 kv.m ploto). 100 kv.m ir

didesnio ploto butų paklausa yra dar mažesnė. Sparčiai augant naujos

statybos butų kainoms mieste (ypač centrinėje dalyje), didesnių butų kainos

vejasi individualių bei sublokuotų namų kainas priemiesčiuose. Todėl

potencialūs pirkėjai dažnai rimtai svarsto apie alternatyvą įsigyti namą

užmiestyje.

[pic]

Butų kainų vidurkį apskaičiavau sudėjus penkių butų kainas, esančių

skirtinguose Vilniaus rajonuose t. y. Šeškinėje, Lazdynuose, Pilaitėje,

Antakalnyje ir Karoliniškėse.

KAUNAS

Šį mėnesį t. y. 2005 metų vasarį didelių pasikeitimų nekilnojamojo

turto rinkoje nelaukiama. Butų kainos, palyginti su praėjusiais metais,

nedidės. Paklausa vis dar viršija pasiūlą, ypač naujesnės statybos ar

kapitaliai suremontuotų butų.

Kauno individualių namų rinka taip pat nekinta. Greičiausiai nuperkami

naujos šiuolaikiškos statybos, 150-200 kv.m bendro ploto visiškai įrengti

namai, kainuojantys nuo 400 000 iki 600 000 litų.

[pic]

Butų kainų vidurkį apskaičiavau sudėjus penkių butų kainas, esančių

įvairiose Kauno gatvėse: Baltijos gatvėje, S.Nėries gatvėje, S. Lozoraičio

gatvėje, Savanorių prospekte, Partizanų gatvėje ir kitose.

KLAIPĖDA

Metų pradžioje prognozės nepasitvirtino – gyvenamųjų būstų rinka

susijaukė. Atsakyti, kas dabar yra pigu, o kas brangu, itin sudėtinga. Jei

anksčiau kainos buvo nustatomos pagal vienokius ar kitokius kriterijus, o

skirtumas tarp mažiausios ir didžiausios kainų neviršijo 10-15 proc., tai

dabar šis skirtumas keleriopai išaugęs. Mėnesio pradžioje 3-ų kambarių butą

su holu (apie 78 kv. m., mmiegamuosiuose Klaipėdos rajonuose) buvo galima

nupirkti ir už 93 000, ir už 205 000 litų. Tad net jei atsižvelgtume į buto

vietą, įrengimų kokybę ir kitus faktorius, lemiančius nekilnojamojo turto

vertę, skirtumas pernelyg didelis. Pagrįstai manyčiau, jog tokia tendencija

išliks.

Pastebima, kad atsiranda vis daugiau tuščių butų, vadinasi, ir nuomininkų

(ar būsto ieškančių) yra mažiau. Kainos nekinta, rinkos aistros rimsta.

[pic]

Butų kainų vidurkį apskaičiavau sudėjus penkių butų kainas, esančių

įvairiose Klaipėdos gatvėse: Baltijos prospekte, Herkaus Manto gatvėje,

Kretingos gatvėje, Naujakiemio gatvėje, ...

Šiuo metu Jūs matote 50% šio darbo.

Matomi 1146 žodžiai iš 2292 žodžių.

Kiti mokslo darbai

Prekės ženklo įtaka pardavimams

Turinys Įvadas 3 1.Prekės ženklo sąvoka 4 2. Prekės ženklo ryšys su vartotoju 5 3. Ryšių rinkodara 9 3.1. Rinkodara kaip prekės ženklo santykių valdymas 9 3.2. Ryšių paradigma 11 4. Baltijos Metų Prekės Ženklas 2004 14 (a...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Butų kainos

MYKOLO ROMERIO UNIVERSITETAS TEISĖSAUGOS FAKULTETAS MUITINĖS VEIKLOS KATEDRA MTVbd4-01 grupės studento Andriaus Fugalio tiriamasis darbas BUTŲ RINKOS APŽVALGA Vilnius (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); -20...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Paslaugų įmonės „Vlantana“ reklama

Turinys ĮVADAS 2 1. PASLAUGŲ MARKETINGO PROBLEMATIKA 3 1.1 PASLAUGOS SAMPRATA IR PASLAUGOS SAVYBĖS 4 1.2 PASLAUGŲ MARKETINGAS 6 2. PASLAUGŲ ĮMONIŲ REKLAMA 8 2.1 PAGRINDINĖS REKLAMOS FORMOS 8 2.1.1 Spausdintos reklamos nešikli...

4 atsiliepimų
Parsisiųsti
Tyrimas

VILNIAUS UNIVERSITETAS TARPTAUTINIO VERSLO MOKYKLA KURSINIS PROJEKTAS TARPTAUTINIŲ RINKŲ APLINKOS TYRIMAS JAPONIJA Atliko:Jurga Banketienė Evelina Byčkova Sandra Bucevičienė (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Prekės identifikavimas. Prekės identifikavimo strategijos. Įpakavimas

Turinys 1. Įvadas 1 2. Prekės identifikavimo samprata 1 3. Prekės ženklas 1 4. Prekės markė 3 5. Prekės vardas 5 6. Logotipas 6 7. Prekės simbolis 6 (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); 8. Lietuviški prekės žen...

4 atsiliepimų
Parsisiųsti
Atsisiųsti šį darbą