ĮVADAS
AB "Vilniaus pergalė" yra viena iš didžiausių Lietuvos saldainių gamintojų, veikianti nuo 1952 metų. Įmonės pagrindinė veikla yra saldainių ir kitų saldumynų gamyba, tiek Lietuvoje, tiek ir eksportuojant į kitas šalis. Įmonė yra žinoma ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų, ir garsėja ne tik skaniais produktų skoniais, bet ir originaliu ir kūrybingu produktų dizainu.
AB "Vilniaus pergalė" produkcijos asortimentas yra itin platus, jame yra skirtingų rūšių šokoladų, ledų, saldainių ir kt. Įmonėje dirba daugiau nei 300 darbuotojų. Taip pat įmonė turi savo parduotuvių tinklą, kuriame prekiauja savo produkcija, taip pat yra daugybė platintojų ir pardavėjų visoje Lietuvoje. Įmonės sėkmę didžiąja dalimi lemia ne tik skanus ir kokybiškas produktas, bet ir nuolatinis dėmesys vartotojų poreikiams, kūrybiškas produktų dizainas, aukštos kokybės produktų gamyba ir modernios technologijos, taip pat ilgametė patirtis ir gerai išvystyta prekybos tinklo infrastruktūra.
Emersono knygoje "Dvylika našumo principų", paskelbtoje 1912 metais, pabrėžiama svarba organizuoti darbą efektyviai, kad būtų pasiektas maksimalus našumas tiek įmonės, tiek ir kiekvieno darbuotojo lygmenyse, tai reikalauja nuolatinio procesų tobulinimo ir darbuotojų mokymosi, kad būtų siekiama didesnio produktyvumo ir konkurencingumo rinkoje, ir ši knyga tebėra aktualia ir šiandien. Analizuojant įmonės AB "Vilniaus pergalė" veiklą, buvo remtasi šiais principais.
1. AB "VILNIAUS PERGALĖ" VERSLO MISIJA IR VIZIJA
Organizacijos misija yra aiškus ir glaustas pareiškimas, kuriame apibrėžiama organizacijos tikslų ir vertės sistema bei jos vaidmuo rinkoje ir visuomenėje. Misija nusako organizacijos svarbiausius tikslus, kurie lemia jos egzistavimo priežastis ir esmę. Organizacijos vizija yra ilgalaikis siekis ar tikslas, kurio siekiama pasiekti ateityje. Vizija nusako norimą ateities būseną, kurią organizacija siekia kurti ir įgyvendinti per tam tikrą laiko tarpą. Tai yra bendras paveikslas, kuriame apibrėžiama, kokia organizacija nori tapti, kokia kryptimi ji siekia vystytis ir kokius rezultatus nori pasiekti.
AB "Vilniaus pergalė" verslo misija yra tapti patikima ir inovatyviu konditerijos produktų gamintoju, pasirinktu kiekvieno lietuvio šventėms ir kasdienybei.
AB "Vilniaus pergalė" vizija – būti lyderiais Baltijos šalyse gamindami aukštos kokybės konditerijos produktus, kurie atitiktų mūsų klientų poreikius ir lūkesčius. Siekiama tobulėti ir plėtoti verslą remiantis inovacijomis, moderniomis technologijomis, geriausiais žaliavų tiekėjais ir talentingais bei motyvuotais darbuotojais.
Misija ir vizija yra svarbūs organizacijos valdymo instrumentai, kurie padeda nustatyti tikslus, suvokti bendrąją organizacijos viziją ir koordinuoti veiksmus siekiant jų realizacijos.
2. H. EMERSONO 12 NAŠUMO PRINCIPAI
2.1 Aiškūs tikslai ir aiškiai apibrėžtos personalo užduotys
H. Emersono pirmasis principas reikalauja, kad vadovai aiškiai apibrėžtų gamybinius tikslus ir uždavinius ir skatintų savo pavaldinius juos siekti. Be to, principas reikalauja, kad kiekvienas darbuotojas turėtų konkretų tikslą ar uždavinį, kurį jis turi siekti, kad būtų pasiektas bendras tikslas.
Pagal šį principą galima teigti, jog AB "Vilniaus pergalė" įmonėje visi darbuotojai turi aiškiai suformuluotus tikslus, kuriuos ...
1. VISUOMENĖS APŽVALGA 1.1. Trumpa sociologijos mokslo apžvalga Terminas sociologija sudarytas iš dviejų žodžių( lot. Societas- visuomenė, gr. Logos- sąvoka, mokslas). Taigi, etimologiniu požiūriu sociologija- tai mokslas apie visuomenę. Šiuolaikinė sociologija remiasi tiek...
·Įvadas Temos aktualumas. Valdymas - tai sąmoningas ir nuolatinis formalių organizacijų „formos palaikymas“, o svarbiausia šiai veiklai – menas priimti sprendimus. Sprendimų priėmimas – veiksmų konkrečiai problemai spręsti krypties nustatymas ir parinkimas arba pasinaudojim...
·Įvadas Temos aktualumas. Egzistuojame modernioje visuomenėje, kurioje yra akcentuojami intelektiniai sugebėjimai ir kūrybiškumas. Vis dažniau vertinamas ne darbas, o veikla, pasireiškianti gebėjimais veikti įvairiose situacijose, nuolat plėtoti ar įgyti naują kompetenciją. K...
·UAB AUTOVEDA KLIENTŲ VALDYMO SPRENDIMAI Probleminis klausimas, tikslas, uždaviniai Probleminis klausimas – Kaip pagerinti UAB Autoveda klientų valdymo sprendimus? Tikslas – atlikus UAB Autoveda paslaugos valdymo analizę, pateikti sprendimus klientų valdymo kokybės gerinimui. Darbo...
·Daugiau nei 75% klientų tęs santykius su įmone net ir tada, kai ji padarys klaidą, jei komunikacija bus puiki. Jie taip pat rekomenduos ją kitiems, taip be vargo pritraukdami daugiau klientų. Ištikimų klientų bazė gali suteikti jums rekomendacijų ir taip pat padėti jums pritraukt...
· ĮVADAS AB "Vilniaus pergalė" yra viena iš didžiausių Lietuvos saldainių gamintojų, veikianti nuo 1952 metų. Įmonės pagrindinė veikla yra saldainių ir kitų saldumynų gamyba, tiek Lietuvoje, tiek ir eksportuojant į kitas šalis. Įmonė yra žinoma ne tik Lietuvoje, bet ir už...
·Darbo tikslas: išanalizuoti darbuotojų motyvavimo teorinius aspektus Darbo uždaviniai: 1) Paaiškinti pagrindines motyvacijos sąvokas ir teorijas 2) Atskleisti pagrindines įmonės darbuotojų motyvavimo priemones ir sistemas. 3) Pristatyti darbuotojų motyvavimą skirtinguose karjeros e...
·ORGANIZACINĖ KULTŪRA – SAVARANKIŠKA NAMŲ UŽDUOTIS SEMINARUI • Peržiūrėkite įvairių organizacijų tinklalapius ir atrinkite vieną organizaciją, kurios kultūra Jums atrodo „gera“, t.y. prisidedanti prie organizacijos efektyvumo. • Surašykite į atskirą lapą atsi...
·ĮVADAS Temos aktualumas. Jaunu žmogumi Lietuvoje yra klasifikuojamas asmuo nuo 14 iki 29 metų amžiaus (LR Jaunimo politikos pagrindų įstatymas, Ţin., 2003, Nr.119-5406). Remiantis statistikos departamento duomenimis jaunimas Lietuvoje užima nemažą visuomenės dalį. 2020 metais...
· • Vadybos referatas Tikslas • Mano darbo tikslas išskirti pagrindinius sėkmės kriterijus ir veiksnius, trumpai juos aprašant. Uždaviniai • Informacijos šaltinių apžvalga • Sėkmės rodiklių išrinkimas ir paaiškinimas • EKVF tobulumo modelio paskirtis...
·ĮVADAS Darbo aktualumas – Kiekvienam žmogui, skirtinguose darbuose veikia skirtingos motyvacijos formos. Tačiau egzistuoja tam tikri dėsningumai bei teorijos kurių pagalba galima kurti vieningas darbuotojų motyvavimo sistemas, kurios padės išsaugoti darbuotojus ir skatinti dirbti...
·(Kokybės raida, samprata) Kokybė reiškia išlikimą versle, vertės sukūrimo sistemos supratimą ir optimizavimą. Pasikeitimai susiję su kokybe: mokymas, kvalifikacijos sertifikavimas, priemonės, klientų poreikių tenkinimas-individualizuota gamyba ir geras aptarnavimas, kokybės mig...
·Pre-school institutions administrative functions of distribution regulation: situation and opportunities Master‘s thesis In the master’s thesis the article reveals administration function distribution regulation situation and opportunities in pre-school institutions. In this context analy...
·Klasikinė vadybos mokykla Klasikinės vadybos mokyklos idėjos buvo suformuluotos ir pradėtos taikyti XIX a. pabaigoje – XX a. pradžioje. Klasikinės vadybos atstovai siekė vieno bendro tikslo – bandė rasti „vieną geriausią būdą“ valdyti sudėtingas pramonės organizacijas ir s...
·ĮVADAS Kiekvienas vadovas organizacijoje norėtų žinoti, kaip reikia veikti, kad darbuotojai dirbtų noriai, produktyviai ir būtų patenkinti darbu. Pagrindinė vadovų veikla ir yra – skatinti darbuotojų entuziazmą darbe. Skirtingiems žmonėms tinka skirtingi skatinimo būdai, bet...
·Baigiamojo darbo tikslas - Išanalizuoti pirminės sveikatos priežiūros centro veiklą sveikatos priežiūros reformos kontekste ir pateikti galimus jų veiklos tobulinimo kryptis; Pagrindinių darbo dalių trumpas turinys Teorinėje darbo dalyje analizuojami Sveikatos priežiūros valdymo...
·Аkcinės bеndrovės „Swedbank “ ir Uždаrosios аkcinės bеndrovės „Lidl Liеtuvа“ sociаlinė аtsаkomybė ĮVADAS Temos aktualumas. Šiandieniniame, labai greitai besikeičiančiame, daugybę kartų atsinaujinančiame įmonės socialinė atsakomybė yra viena populiaria...
·Geografinė padėtis. Švedijos plotas yra 449 965 kvadratinių kilometrų. Tai didžiausia iš penkių Šiaurės šalių ir pagal dydį yra trečia ES. Pusė visos teritorijos apaugusi miškais, iš kurių 80% yra privati nuosavybė, o mažiau negu 10% - dirbama žemė. Gana lygus kraštovaizdis...
·