ĮVADAS
AB "Vilniaus pergalė" yra viena iš didžiausių Lietuvos saldainių gamintojų, veikianti nuo 1952 metų. Įmonės pagrindinė veikla yra saldainių ir kitų saldumynų gamyba, tiek Lietuvoje, tiek ir eksportuojant į kitas šalis. Įmonė yra žinoma ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų, ir garsėja ne tik skaniais produktų skoniais, bet ir originaliu ir kūrybingu produktų dizainu.
AB "Vilniaus pergalė" produkcijos asortimentas yra itin platus, jame yra skirtingų rūšių šokoladų, ledų, saldainių ir kt. Įmonėje dirba daugiau nei 300 darbuotojų. Taip pat įmonė turi savo parduotuvių tinklą, kuriame prekiauja savo produkcija, taip pat yra daugybė platintojų ir pardavėjų visoje Lietuvoje. Įmonės sėkmę didžiąja dalimi lemia ne tik skanus ir kokybiškas produktas, bet ir nuolatinis dėmesys vartotojų poreikiams, kūrybiškas produktų dizainas, aukštos kokybės produktų gamyba ir modernios technologijos, taip pat ilgametė patirtis ir gerai išvystyta prekybos tinklo infrastruktūra.
Emersono knygoje "Dvylika našumo principų", paskelbtoje 1912 metais, pabrėžiama svarba organizuoti darbą efektyviai, kad būtų pasiektas maksimalus našumas tiek įmonės, tiek ir kiekvieno darbuotojo lygmenyse, tai reikalauja nuolatinio procesų tobulinimo ir darbuotojų mokymosi, kad būtų siekiama didesnio produktyvumo ir konkurencingumo rinkoje, ir ši knyga tebėra aktualia ir šiandien. Analizuojant įmonės AB "Vilniaus pergalė" veiklą, buvo remtasi šiais principais.
1. AB "VILNIAUS PERGALĖ" VERSLO MISIJA IR VIZIJA
Organizacijos misija yra aiškus ir glaustas pareiškimas, kuriame apibrėžiama organizacijos tikslų ir vertės sistema bei jos vaidmuo rinkoje ir visuomenėje. Misija nusako organizacijos svarbiausius tikslus, kurie lemia jos egzistavimo priežastis ir esmę. Organizacijos vizija yra ilgalaikis siekis ar tikslas, kurio siekiama pasiekti ateityje. Vizija nusako norimą ateities būseną, kurią organizacija siekia kurti ir įgyvendinti per tam tikrą laiko tarpą. Tai yra bendras paveikslas, kuriame apibrėžiama, kokia organizacija nori tapti, kokia kryptimi ji siekia vystytis ir kokius rezultatus nori pasiekti.
AB "Vilniaus pergalė" verslo misija yra tapti patikima ir inovatyviu konditerijos produktų gamintoju, pasirinktu kiekvieno lietuvio šventėms ir kasdienybei.
AB "Vilniaus pergalė" vizija – būti lyderiais Baltijos šalyse gamindami aukštos kokybės konditerijos produktus, kurie atitiktų mūsų klientų poreikius ir lūkesčius. Siekiama tobulėti ir plėtoti verslą remiantis inovacijomis, moderniomis technologijomis, geriausiais žaliavų tiekėjais ir talentingais bei motyvuotais darbuotojais.
Misija ir vizija yra svarbūs organizacijos valdymo instrumentai, kurie padeda nustatyti tikslus, suvokti bendrąją organizacijos viziją ir koordinuoti veiksmus siekiant jų realizacijos.
2. H. EMERSONO 12 NAŠUMO PRINCIPAI
2.1 Aiškūs tikslai ir aiškiai apibrėžtos personalo užduotys
H. Emersono pirmasis principas reikalauja, kad vadovai aiškiai apibrėžtų gamybinius tikslus ir uždavinius ir skatintų savo pavaldinius juos siekti. Be to, principas reikalauja, kad kiekvienas darbuotojas turėtų konkretų tikslą ar uždavinį, kurį jis turi siekti, kad būtų pasiektas bendras tikslas.
Pagal šį principą galima teigti, jog AB "Vilniaus pergalė" įmonėje visi darbuotojai turi aiškiai suformuluotus tikslus, kuriuos ...
TURINYS 2 3 ĮŽANGA 5 2. VALDYMO MODELIAI 6 1. X, Y IR Z TEORIJOS 6 2. AUTOKRATINIS MODELIS 8 3. GLOBOS MODELIS 8 4. SKATINIMO MODELIS 9 5. KOLEGIALUS MODELIS 10 6. MODELIŲ DINAMIK...
·TURINYS 1. ĮVADAS 2 2. JAV 3 3. JAPONIJA 5 4. EUROPOS SĄJUNGOS ŠALYS 7 4.1. EKONOMIŠKAI STIPRIAUSIOS ES ŠALYS 9 4.1.1. PRANCŪZIJA 9 4.1.2. VOKIETIJA 12 4.1.3. BENELIUKSO ŠALYS 1...
·1. VADYBOS MOKYKLOS 1.1 MOKSLINIO VALDYMO MOKYKLA Mokslinio valdymo teorija atsirado iš dalies dėl to, kad iškilo poreikis didinti darbo našumą. Vienintelis būdas padidinti darbo našu...
·Tikslai Mano darbo tikslas buvo kuo daugiau sužinoti apie organizacijų valdymo struktūrą. Literatūroje rasti kuo daugiau skirtingų nuomonių šia tema ir jas palyginti (rasti panašum...
·Krovinių vežimo paslaugos Konkurencija šakos viduje Konkurencija krovinių vežimu užsiimančių įmonių tarpe vyksta tik tam tikrų grupių. Nuolat konkuruoja stambios, vidutines ir smu...
·