AB „Grigeo“ charakteristika
Įmonės pristatymas
• AB „Grigeo“ įmonių grupė yra didžiausia popieriaus pramonės įmonių grupė Baltijos šalyse.
• Grupę sudaro 5 bendrovės:
▪ AB „Grigeo“,
▪ UAB "Grigeo Packaging",
▪ AB „Grigeo Klaipėda“,
▪ UAB „Grigeo Baltwood“,
▪ UAB „Grigeo Recycling“,
▪ AT „Mena Pak“.
Įmonės istorija
• Grigiškių popieriaus pasaulio pradžia siekia dar XIX amžių, kai 1823 m. Kučkuriškių manufaktūroje, pirmą kartą Lietuvoje, buvo pradėtas gaminti popierius.
• Grigiškių fabriko istorijos pradžia skaičiuojama nuo 1923 m., kai gabus mechanikas, hidrotechnikas, verslininkas Grigas Kurecas įgyvendino savo inžinerinius sumanymus ir Neries bei Vokės upių santakoje pastatė savo pirmąjį kartono gamybos fabriką.
• 1965 m. Grigiškių fabrike pagaminti pirmieji higieninio popieriaus gaminiai.
• 1990 m. valstybinė įmonė „Grigiškės“ tapo privataus kapitalo bendrove.
• 1992 m. balandžio 2 d. Grigiškių popieriaus fabrikas tapo akcine bendrove.
• Nuo 2015 m. spalio mėnesio įmonių grupė prisistato naujuoju vardu GRIGEO.
Įmonės veiklos rūšys
• Vykdomas medžio ir popieriaus komponentų apdirbimo ciklas – nuo medžio iki iš jo pagaminto gaminio.
• Įmonė gamybos procese išgauna aukštesnės pridėtinės vertės medienos ir popieriaus produktus:
▪ higieninį popierių – servetėles, nosinaites, popierinius rankšluosčius, valomąjį ir tualetinį popierių.
▪ pakavimo popierių – ekologišką antrinę žaliavą, naudojamą gofruotojo kartono, jo pakuotės ir korinio užpildo gamybai.
▪ korinį užpildą, kuris vis labiau vertinamas ir plačiau naudojamas baldų, automobilių, statybos pramonėje, gaminant duris ir t.t.
▪ gofruotą kartoną ir pakuotę – įvairiausių dydžių, formų dėžes, kurios skirtos įvairios produkcijos pakavimui, transportavimui bei sandėliavimui.
▪ kietąsias medienos plaušo plokštes –produktą, vertinamą dėl plataus jo pritaikymo baldų, statybos pramonėje, o taip pat gaminant pakuotę, stendus, kitus plataus vartojimo gamybinės paskirties gaminius.
“Grigeo” “SSGG” lentelė
Stiprybės
Silpnybės
• Prekės vardo žinomumas;
• Pilnas produktų pasirinkimas, apimantis ekonominės, vidutinės ir aukštesnės kokybės prekių segmentus;
• Įsitvirtinimas pagrindiniuose regiono mažmeninės prekybos tinkluose;
• Įdiegti kokybės standartai ;
• Naujos technologijos;
• Tiekėjų įvairovė;
• Naujų produkcijos gaminių linijų diegimas;
• Akcentuojama socialinė atsakomybė;
• Ekoligiškai švari gamyba.
• Nedidelė rinkos dalis, palyginus su konkurentais;
• Tik vienas siūlomas prekės ženklas;
• Brangesnės prekės, nei konkurentų.
Galimybės
Grėsmės
• ES šalių ekonomikos augimas;
• Eksporto pasiūlos padidėjimas;
• Eksportas padidėjęs;
• Padidėjusi perkamoji galia;
• Mažėja palūkanų norma;
• Išaugęs vartojimas;
• Lengvata pelno mokesčiui.
• Rusijos rinkos importo apribojimas;
• Makulatūros supirkimo kaina didėja;
• Didėja minimalus darbo už...
Įmonės „X“ veiklos analizė Temos pagrindimas Aktualumas • Analizė visapusiškai nagrinėja įmonės veiklos klausimus, susijusius su pagrindinių įmonės tikslu – maksimalaus pelno gavimu. Analizės duomenys valdytojų naudojami technologijos ir gamybos organizavimai tobulinti...
·Įvadas Temos aktualumas. Kūrybiškumas tapo esminiu gyvenimo ir verslo aspektu. Kūrybiškumas padeda mums pasiekti daug daugiau kasdieniame gyvenime. Organizacijose sugebėdami mąstyti kūrybiškai ir neribotai, darbuotojai labiau linkę sugalvoti unikalių ir novatoriškų problemų,...
·IVADAS Praktikos esmė – Praktikos esmė yra patirti savo pasirinktos profesijos ypatumus, bei pabūti realioje profesinėje aplinkoje, suprasti apie jos vidinę, bei išorinę veiklą. Pažintinės praktikos metu susipažįstama su įmonėje vykstamais logistiniais procesais, įmonė...
·VERSLO SĖKMĖ Turinys • VERSLO SĖKMĖ • Turinys • Rekvizitai • Kas yra The Body Shop? • The Body Shop istorija • Kokia buvo pirmoji įdėja? • Kokios yra "The Body Shop" strategijos? • Kaip "The Body Shop" parduotuvė tapo sėkmi...
· Įmonės pristatymas • AB „Grigeo“ įmonių grupė yra didžiausia popieriaus pramonės įmonių grupė Baltijos šalyse. • Grupę sudaro 5 bendrovės: ▪ AB „Grigeo“, ▪ UAB "Grigeo Packaging", ▪ AB „Grigeo Klaipėda“,...
·